/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Intercom
Fra : LarsErikLarsen
Vist : 784 gange
100 point
Dato : 02-07-02 22:17

Jeg har fundet et intercom, som hedder MIP-200, (http://www.neuner.de/mip200.htm). Der er både intercom, PMR446, radio og mobiltelefon funktion.
Er der nogen der har erfaring med dette, og er der importører i DK?

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 100 point
Dato : 03-07-02 01:56

Hej

Prøv at se på Http://www.thansen.dk
Der er der alt muligt...

Held og lykke

Kommentar
Fra : LarsErikLarsen

Dato : 03-07-02 20:43

T.Hansen er da en udmærket butik, men ikke mht. MC-intercom, og da slet ikke med de specifikationer, som jeg efterlyser.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-07-02 01:34

Hej Lars,

umiddelbart har jeg kun kunnet finde tyske sider mht. MIP-2000...

men der sku' være en dansk virksomhed som importere MC intercom udstyr, som du jo evt. ku' prøve at spørge...

Lindgaard / Pedersen A/S
http://www.lpas.dk/
ikke det helt store at se på deres side, men på en del sider henviser de til den, når det gælder tilbehør som MC intercom udstyr...

håber det ka' bruges...

Mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-07-02 11:54

Hej Lars,

er du kommet videre med dit problem?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : LarsErikLarsen

Dato : 15-07-02 20:22

Nej, jeg har prøvet at spørge på den tyske http://www.1000ps.net/forum.asp også, men der var heller ingen, som havde kendskab/erfaring med MIP-200.
Så det kan være, at det ender med 2 stk ALAN-451 til at have i lommen i stedet for.
Hilsen Lars Erik