min `com` arbejder langsomre og langsomr~
Fra : rudik
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 17-08-04 18:53

hej...
når jeg sidder ved computeren, og arbejder, arbejder den langsomre og langsomre
fx. når jeg lige har tændt den, og fx. går ind på www.komogvind.dk og spiller et godt gammelt spil (java) bob spil, så begynder det at hakke, i spillet, og i musen, så tænkte jeg, at hvis jeg lukkede, spillet ned. Vil den sikkert arbejde omtimalt igen, men nej, den skulle genstartes, for at arbejde optimalt, og jeg har ad-aware og norton 2003

men har en ven, hvor der er sket noget lignende, han havde en virus , der hed: lsass
kan det være tilfældet at jeg har den os?
eller skal jeg til at formater hele computeren

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 17-08-04 19:00

Prøv at lukke alt så din com. ikke skulle arbejde foruden at selvfølig at være tændt også nettet.
Tryk Ctrl Alt Delete så skal du kunne se hvad der kører på din com.
Så kan du prøve at vende tilbage bagefter.

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 17-08-04 19:02

nettet slukket

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 17-08-04 19:14

jeg vil godt lige sige at www.komogvind.dk `s server køre meget dårlig kan måske have noget med det at gøre sådan ligsom www.kandu.dk `s server

mvh Granslam

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 17-08-04 19:37

Jeg skal bede dig om at hente 2 programmer.
Dem bruger vi som værktøj til at komme nærmere en løsning på dit problem.

Først spybot : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
direkte link : http://download.com.com/3000-2144-10122137.html?part=104443&subj=dlpage&tag=button

Installer og kør Spybot, opdater online, scan, alle filer den har fundet, der er røde skal markeres, tryk så på afhjælp valgte problemer, derefter genstarter du

Derefter hijackthis : http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe ... eller her:
http://spywarewarrior.com/files/HijackThis.exe
Den udpakker du til en mappe for sig selv, og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-08-04 17:55

undskyld jeg føst svare nu.

#granslam
som jeg sagde, har det ikke noget med server`n at gøre, for når jeg lukker min browser , så hakker det stadig, og der ved , tror jeg det er , en fejl, på computeren.

#Thrillseeker
tak , er ved at hente det

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-08-04 17:59

#thrillseeker
døh?
det er som om , programmet er ulovligt (Hijackthis) og den finder alle mine cd keys, så det vil jeg da ikke kopir her ind?!

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-08-04 18:14

JEG ER BESTEMT , IKKE GLAD FOR DETTE, men hvis det kan hjælpe

Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\Creative\SBAudigy2\Surround Mixer\CTSysVol.exe
C:\WINDOWS\System32\CTHELPER.EXE
C:\Programmer\Creative\SBAudigy2\DVDAudio\CTDVDDet.EXE
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\AceGain\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
C:\WINDOWS\System32\SahAgent.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\WINDOWS\SMSS.exe
C:\WINDOWS\System32\kjokfy.exe
C:\Programmer\AceGain\LiveUpdate\aceagent.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\valve\steam\steam.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\VeriSign\NAVI\naviagent.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Avant Browser\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Dokumenter\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.leggyxfgnj.com/6YZfTpffqba3gi_6lqVTPt8wzKTXzwoqgwRbqFB8IbE.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.wgvqtnfjbqajg.com/6YZfTpffqbZN97v4cT0f2lpfL456RvV3DNqKP2IHjP2MNanUCyskfk/Z7yH8z2z8.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,First Home Page = http://rd.yn.cometsystems.com/r/cc3un/0;;;1092931115000/http://www.leggyxfgnj.com/6YZfTpffqba3gi_6lqVTPt8wzKTXzwoqgwRbqFB8IbE.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = mysearchnow.com
R3 - URLSearchHook: VeriSign Inc. i-Nav IDN SearchHook - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_1_4.dll
O2 - BHO: biObj Class - {000006B1-19B5-414A-849F-2A3C64AE6939} - C:\WINDOWS\bi.dll
O2 - BHO: TwaintecObj Class - {000020DD-C72E-4113-AF77-DD56626C6C42} - C:\WINDOWS\twaintec.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: WsftpBrowserHelper Class - {601ED020-FB6C-11D3-87D8-0050DA59922B} - C:\Programmer\Ipswitch\WS_FTP Pro\wsbho2k0.dll
O2 - BHO: BAHelper Class - {A3FDD654-A057-4971-9844-4ED8E67DBBB8} - C:\Programmer\SideFind\sfbho13.dll
O2 - BHO: CNavExtBho Class - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {BE5B6943-AB30-A777-7411-E88E642C60FE} - C:\PROGRA~1\SEEKMP~1\ACTIVE BUILD.exe
O2 - BHO: VeriSign Inc. i-Nav IDN Resolver - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_1_4.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar\01.01.1629.0\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: FWN Toolbar - {3D0BDAB3-12F4-471C-8966-E35A2C6C7DE7} - C:\WINDOWS\system32\FWNToolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [once bone] C:\PROGRA~1\VIEWFR~1\Mealokay.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CTSysVol] C:\Programmer\Creative\SBAudigy2\Surround Mixer\CTSysVol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CTDVDDet] C:\Programmer\Creative\SBAudigy2\DVDAudio\CTDVDDet.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AsioReg] REGSVR32.EXE /S CTASIO.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [AceGain LiveUpdate] C:\Programmer\AceGain\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SAHAgent] C:\WINDOWS\System32\SahAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Debug ] C:\WINDOWS\SMSS.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gddonpmukdjy] C:\WINDOWS\System32\kjokfy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [websx] C:\Programmer\websx\int114844.exe -auto
O4 - HKLM\..\Run: [longspam4ford] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\For bird long spam\View16.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SB Audigy 2 Startup Menu] /L:ENG
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\valve\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\RunOnce: [DeleteSlotchBar] rundll32.exe advpack.dll,DelNodeRunDLL32 "C:\Programmer\ISTbar\istbar.dll"
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: Bloker alle billeder fra den samme server - C:\Programmer\Avant Browser\AddAllToADBlackList.htm
O8 - Extra context menu item: Marker forekomster af ord på denne side - C:\Programmer\Avant Browser\Highlight.htm
O8 - Extra context menu item: Søg på ord - C:\Programmer\Avant Browser\Search.htm
O8 - Extra context menu item: Tilføj til AD Black List - C:\Programmer\Avant Browser\AddToADBlackList.htm
O8 - Extra context menu item: Åben alle links på denne side... - C:\Programmer\Avant Browser\OpenAllLinks.htm
O9 - Extra button: SideFind - {10E42047-DEB9-4535-A118-B3F6EC39B807} - C:\Programmer\SideFind\sidefind13.dll
O9 - Extra button: i-Nav Hjælp - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Hjælp - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CE000996-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_1_4.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Indstillinger - {CE000996-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_1_4.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O16 - DPF: {00000EF1-0786-4633-87C6-1AA7A44296DA} - http://www.addictivetechnologies.net/DM0/cab/j7834g.cab
O16 - DPF: {037B3D58-D14A-4C41-BDFD-BD779B0B97BA} (vxiewer control) - http://www.thepaymentcentre.com/build/vxiewer.cab
O16 - DPF: {288C5F13-7E52-4ADA-A32E-F5BF9D125F98} (CR64Loader Object) - http://www.miniclip.com/bestfriends/retro64_loader.dll
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_1_0_0_42.cab
O16 - DPF: {706F3805-27D7-478D-80E5-E25D2BB030B3} (VacPro.internazionale_ver3) - http://www.advnt01.com/dialer/internazionale_ver3.CAB

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 19-08-04 20:14

Det viser ingen keys eller noget andet fortroligt. Bare rolig.

Accepteret svar
Fra : Thrillseeker

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-04 20:29

Først skal du lige hente de to programmer her:
http://cexx.org/lspfix.htm - http://cexx.org/lspfix.zip

http://news.swzone.it/swznews-9826.php

Læg dem på dit skrivebord, i en mappe, så du kan finde dem frem, hvis der bliver brug for det. Her kan de ligge og vente på, at du evt. får brug for det.

Følg denne anvisning, men kun hvis du mister din forbindelse til Internettet:
Kør først LSPfix
Pak filen ud, kør programmet, sæt flueben i "I know what I am doing" klik på finish, så burde det virke igen.
Gør det ikke det, så prøv det andet program, klik først på Reg-backup, og gem en kopi af din regdatabase, når det er slut klik på Fix, når den er færdig genstart og så skulle du gerne kunne komme på nettet igen.
Du skal kun bruge programmet, hvis du mister forbindelsen til Internettet.

Hent denne scanner:
http://www.mwti.net/antivirus/free_utilities.asp
Det er ligegyldigt hvilket af de 7 links du downloader fra.

Inde i opsætningen sætter du den til at scanne alt.

Følg vejledningen her: http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm (punkt 6). Fix disse med HijackThis:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.leggyxfgnj.com/6YZfTpffqba3gi_6lqVTPt8wzKTXzwoqgwRbqFB8IbE.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.wgvqtnfjbqajg.com/6YZfTpffqbZN97v4cT0f2lpfL456RvV3DNqKP2IHjP2MN anUCyskfk/Z7yH8z2z8.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,First Home Page = http://rd.yn.cometsystems.com/r/cc3un/0;;;1092931115000/http://www.leggyxf gnj.com/6YZfTpffqba3gi_6lqVTPt8wzKTXzwoqgwRbqFB8IbE.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = mysearchnow.com
R3 - URLSearchHook: VeriSign Inc. i-Nav IDN SearchHook - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_1_4.dll
O2 - BHO: biObj Class - {000006B1-19B5-414A-849F-2A3C64AE6939} - C:\WINDOWS\bi.dll
O2 - BHO: TwaintecObj Class - {000020DD-C72E-4113-AF77-DD56626C6C42} - C:\WINDOWS\twaintec.dll
O2 - BHO: WsftpBrowserHelper Class - {601ED020-FB6C-11D3-87D8-0050DA59922B} - C:\Programmer\Ipswitch\WS_FTP Pro\wsbho2k0.dll
O2 - BHO: BAHelper Class - {A3FDD654-A057-4971-9844-4ED8E67DBBB8} - C:\Programmer\SideFind\sfbho13.dll
O3 - Toolbar: FWN Toolbar - {3D0BDAB3-12F4-471C-8966-E35A2C6C7DE7} - C:\WINDOWS\system32\FWNToolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [once bone] C:\PROGRA~1\VIEWFR~1\Mealokay.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AceGain LiveUpdate] C:\Programmer\AceGain\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SAHAgent] C:\WINDOWS\System32\SahAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Debug ] C:\WINDOWS\SMSS.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gddonpmukdjy] C:\WINDOWS\System32\kjokfy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [websx] C:\Programmer\websx\int114844.exe -auto
O4 - HKLM\..\Run: [longspam4ford] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\For bird long spam\View16.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\RunOnce: [DeleteSlotchBar] rundll32.exe advpack.dll,DelNodeRunDLL32 "C:\Programmer\ISTbar\istbar.dll"
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: i-Nav Hjælp - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Hjælp - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CE000996-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_1_4.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Indstillinger - {CE000996-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_1_4.dll
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_1_0_0_42.cab
O16 - DPF: {706F3805-27D7-478D-80E5-E25D2BB030B3} (VacPro.internazionale_ver3) - http://www.advnt01.com/dialer/internazionale_ver3.CAB

Herefter køres CWShredder.

Hent CWShredder her:
http://www.computercops.biz/zx/phoenix22/cws.zip

Pak zipfilen ud i en mappe.
Kør programmet, tjek for updates, afbryd din internetforbindelse fysisk(stikket ud), deaktiver ALLE sikkerhedsprogrammer (f.eks Antivirus, Firewall, SpywareGuard mm), luk alle vinduer undtaget cwshredder, klik på Fix, den scanner nu, når den er færdig klik på Next, klik på Exit.

Vi skal kunne se dine skjulte filer for at finde snavs, der skal slettes manuelt. Det er en del af processen.
Åbn en tilfældig mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Disse programmer skal slettes i fejlsikret tilstand. Du genstarter og trykker F8 når Windows starter op.

Søg efter disse filer:

Slet mapper:

C:\Programmer\VeriSign>>>>slet mappen VeriSign
C:\Programmer\Ipswitch>>>>slet mappen Ipswitch
C:\Programmer\SideFind>>>>slet mappen SideFind
C:\PROGRA~1\VIEWFR~1>>>>slet mappen VIEWFR
C:\Programmer\Messenger Plus! 3>>>>slet mappen Messenger Plus! 3
C:\Programmer\AceGain>>>>slet mappen AceGain
C:\Programmer\websx>>>>slet mappen websx
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\For bird long spam>>>>slet mappen For bird long spam
C:\PROGRA~1\NEWDOT~1>>>>slet mappen NEWDOT
C:\Programmer\ISTbar>>>>slet mappen ISTbar

Slet filer:

C:\WINDOWS\bi.dll>>>>slet filen bi.dll
C:\WINDOWS\twaintec.dll>>>>slet filen twaintec.dll
C:\WINDOWS\system32\FWNToolbar.dll>>>>slet filen FWNToolbar.dll
C:\WINDOWS\System32\SahAgent.exe>>>>slet filen SahAgent.exe

Det er ikke sikkert du kan finde dem, men du skal lede for at være sikker på at de er væk.

Derefter genstarter du og sender en ny log ind til check

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 19-08-04 20:30

Forresten.

Inden du starter på Hijackthis, så kører du lige scanneren.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 21-08-04 13:08

Tak for svaret Thrillseeker.

super

kan du links til nogle gode gratis spy ware programmer, og anti virus programmer?
for er ved at lave, en side på min hjemmeside, med nogle links, til sådan nogle.

Ps.    C:\Programmer\VeriSign>>>>slet mappen VeriSign
C:\Programmer\Ipswitch>>>>slet mappen Ipswitch
C:\Programmer\SideFind>>>>slet mappen SideFind C:\PROGRA~1\VIEWFR~1>>>>slet mappen VIEWFR
C:\Programmer\Messenger Plus! 3>>>>slet mappen Messenger Plus! 3
C:\Programmer\AceGain>>>>slet mappen AceGain
C:\Programmer\websx>>>>slet mappen websx
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\For bird long spam>>>>slet mappen For bird long spam
C:\PROGRA~1\NEWDOT~1>>>>slet mappen NEWDOT
C:\Programmer\ISTbar>>>>slet mappen ISTbar

er det fordi der er virus i selve programmerne, eller kan jeg godt skaffe programmerne igen?

//rudik

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 21-08-04 13:48

Hejsa!

Du skal helst ikke bruge de programmer igen. De er behæftet med enten virus eller spyware.

Messenger plus kan du dog godt bruge, hvis du vælger IKKE at installere sponsorprogrammer.

http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Her er link til en ganske udmærket artikel om sikkerhed på nettet.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-08-04 15:00

godt.. for det var lige messenger plus jeg tænkte på

og endnu engang tak for hjælpen

//rudi