/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
FS1 Svinghjul
Fra : vapsen
Vist : 623 gange
40 point
Dato : 17-08-04 13:58

Jeg skal til at skifte spoler på min yamaha,
men jeg har ingen svinghjulsaftrækker.
men kan man ikke få svinghjulet af uden?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-08-04 14:06

Nej. Men den koster kun 39 kr. Hos THANSEN
SE http://www.thansen.dk/products.asp?c=290459610&n=317992332#xy
Vare nr. 94700085

Kommentar
Fra : vapsen

Dato : 17-08-04 14:27

jeg ved godt at en svinghjulsaftrækker kun koster 39 kr. men det er jo lige om at finde en Thansen, for en bonderøv som mig.
og man må da kunne ta svinghjulet af uden en svinghjulsaftrækker.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-08-04 14:37

Tja. Dynamit placeret på den rigtige måde. Ellers ikke…. Du vil simpelthen ødelægge for meget hvis du eksperimenter for meget. Vis du har en lille 3 punkts aftrækker så kan du måske benytte den. Men uden aftrækker NEJ…

Sorry

MV.

Peter Jensen

Accepteret svar
Fra : ThomasWedel

Modtaget 40 point
Dato : 17-08-04 19:25

Hey..

Har selv en Fs-1 4 gear.. Og det har lykkedes mig at få svinghjulet at uden en aftrækker to gange! Men derfor er det ikke nødvendigvis let!! For man kan meget nemt komme til at knække en flis af motorblokken!! Men hvis du vil prøve så, skal der to til. en som brækker svinghjulet udaf stille og roligt, mens en anden banker på svinghjulet udaf.. Sådan fik jeg det af, men vil også klart anbefale at du køber en svinghjulsaftrækker.. Det er sikkert og meget nemmere...

Go fornøjelse...

Godkendelse af svar
Fra : vapsen

Dato : 18-08-04 14:07

Tak for svaret ThomasWedel.