/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Sløv Internet/ Netværk/ maskine
Fra : metteto
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 17-08-04 10:51

Hjælp

Min Pc er de sidste uger begyndt at arbejde arbejde usandsynlig langsomt, når jeg er på nettet, Min mands pc fejler ingenting, vi deler adgang over netværk. Jeg bruger AntiVir som virusprogram, Og det melder at jeg er virus fri, men kan jeg stole på det? Jeg vil helst ikke bruge penge på virus/ spywareprogrammer i øjeblikket. Nogen der har en idé???

Kærlig Hilsen Mette

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 17-08-04 11:09
Accepteret svar
Fra : Wofler

Modtaget 110 point
Dato : 17-08-04 11:17

Hej Mette.

For at du kan stole på dit antivirusprogram skal det altid være opdateret.
Her vil jeg anbefale dig AVG gratis version. den akn instilles til selv at opdatere og køre en scanning af hele din PC hver dag. Den scanner naturligvis også alt hvad der kommer ind på din PC. Feks. Mail's.
Jeg har selv brugt det på alle de fire PC'er vi har på vores hjemmenetværk i ca. et års tid.
Du finder programmet her:
http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/

Du nævner selv Spyware.. Og det er jo nok her du har dit problem PT.
Jeg vil foreslå dig at besøge http://www.spywarefri.dk
Her vil jeg anbefale dig at du downloader Spybot og køre det program på din PC.
Det vil hjælpe dig med at fjerne alt spyware og adware.

Håber du fik de svar du søgte ellers spørger du jo bare igen.

MVH
Wofler.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-08-04 11:20

Prøv at gå ind på www.spywarefri.dk og prøv deres online værktøjer. Der kunne jo være spyware.
Et program som det oscarfisk foreslår vil også være godt til at holde renset ud i fremtiden.
Du skulle også tage at slette dine midlertidige Internetfiler , som kan slettes ved at gå ind i InternetExplorer - Funktioner Internetindstillinger - Vælg knappen slet filer.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 17-08-04 11:57

Hej Oscarfisk

Godt program, men løste ikke problemet
-
Wofler og Bjarne D: Jeg arbejder på det

KH Mette

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 17-08-04 12:02
Godkendelse af svar
Fra : metteto

Dato : 17-08-04 13:32

Tak for svaret Wofler.
Spybot vil for fremtiden ligge som en fast bestanddel af min maskine. Iøvrigt har I alle tre givet gode svar, men da det var dig der direkte foreslog spybot, måtte jeg vælge dig.