/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Aprillia Area 51
Fra : miller4
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 02-07-02 17:18

Hej! Jeg er på udkig efter en brugt Aprillia Area 51, så hvis der er nogle der står og skal sælge sin eller kender nogen som skal så må i meget gerne skrive til mig på mailen. Jeg bor i Horsens

Min mail er sonic_mafia@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 110 point
Dato : 02-07-02 17:48

Hej

Du har sikkert kigget på Http://www.dba.dk
Ellers kig der!!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-02 16:43

"miller4" <miller4.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:LojU8.2429$r52.82316@news000.worldonline.dk...
> Hej! Jeg er på udkig efter en brugt Aprillia Area 51, så hvis der er
> nogle der står og skal sælge sin eller kender nogen som skal så må i
> meget gerne skrive til mig på mailen. Jeg bor i Horsens
>
> Min mail er sonic_mafia@hotmail.com
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Hmm.... Hvis nu det havde været en der måtte køre mere end 45km/t så var det
næææsten i orden..

Men spørg hellere i en gruppe for salg af knallert!

gruppen her hedder dk.fritid.motorcykel

--
Mvh Mads Stetter
DT125R
RF400R

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-02 18:16

Fejl 1: Dette er ikke en salg/køb gruppe

Fejl 2: Dette er en motorcykel gruppe, ikke en knallert.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-02 20:25

"Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)"
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
news:afshng$m4i$1@sunsite.dk...

> Igen en "KanDu" der ikke KanFindeUdafDetMedUsenet. Prøv at se på
> www.usenet.dk og spørg så dig selv hvorfor knallertspørgsmål ikke er
> relevante i dk.fritid.motorcykel ....

Hvad er det der "KanDu" egentlig for noget shit? jeg synes der er alr for
mange slam indlæg fra "det".. Er det noget WWW forum der bruger Usenet??
Måske man skulle skrive n klage til dem...

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-07-02 08:16

> Hvad er det der "KanDu" egentlig for noget shit? jeg synes der er alr for
> mange slam indlæg fra "det".. Er det noget WWW forum der bruger Usenet??
> Måske man skulle skrive n klage til dem...

Lige præcis - Nogen der kan huske da AOL lavede usenet adgang ?

/A