/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hvor kan jeg finde info på følgene radio~
Fra : railer
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 16-08-04 22:32

Jeg har nogle radioer som skal sælges, men jeg kan ikke finde noget info om dem... (beskrivelse, manual osv...)

1: Philips DC502 - Båndradio

2: Blaupunkt Verona RcR 127 - Båndradio

3: Sony RDS Eon CDX-4100 Rds - CDafspiller/radio

4: VDO ms4050 - Navigationsradio/gps

nogle der kan finde noget om dem?????

sælger en del radior, og syntes tit at det er svært at finde info om dem... er der nogle der kender nogle gode sites???

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 16-08-04 22:36

Dem du har købt dem af, har vel manualerne til dem.
Båndradioer tror jeg næsten ikke på du kan få noget for, medmindre de er spritnye. I dag vælger 99,9% af købe en CD-radio.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-08-04 08:44

Sådan 4 uden papirer, det lugter temmelig varmt.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-08-04 09:22

LooL.. ja hvem køber en VDO ms4050 - Navigationsradio/gps
for at sælge den igen kort tid efter uden papirer...
Junior

Kommentar
Fra : skibonitten

Dato : 17-08-04 09:32

uha som det lugter af varme varer........

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-08-04 14:52

Jeg har også en del bil radioer, jeg har ikke manualer til nogen af dem.Alle er antagelig vis stjålet. Jeg har købt dem på politiets koster auktioner. Så ikke døm folk kun fordi de spørger om manualer.De kan da sagtens være lovlige.I har så ondt i røven, og er så fordømmende uden og vide noget om sagene.
alimak

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-08-04 15:00

Nu er der desværre flere der handler med ulovlige stjålne varer end der er folk der køber dem legalt og at røbe helt ærligt, at man er skeptisk er hverken en juridisk eller moralsk fejl, det kaldes ærlighed.
Hvis man har spørgsmål om sådanne ting kan man jo bare forklare sig enten før eller efter.
Desuden er det ikke normalt, at man køber så forskelligartede varer med mindre man har fået det særdeles billigt af den ene eller anden årsag. Den eneste der har ondt bagi er vist dig alimak siden du tager sådan på vej.

Kommentar
Fra : railer

Dato : 18-08-04 15:17

nu kan jeg så fortælle jer allesammen at det er nogle radioer at jeg får af en der sælger biler til tyskland til reservedele....

VDOen er helt ny, med manual og det hele... jeg skal bare bruge et kort referat om den til den tekst der skal stå der hvor jeg sælger den...

Er der ikke nogle der ved hvor jeg kan finde noget om dem....

... hvis i ikke kan svare på mit spørgsmål behøves i ikke at lave nogle indlæg...

hilsen Railer

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-08-04 15:21

Så kan du jo selv oversætte
http://www.preissuchmaschine.de/product_259536.html
Noget tyder på at de må komme fra Tyskland og ikke omvendt

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-08-04 17:07

Der ser du BjarneD,Moralens vokter. Det havede sin naturlige forklaring.Han spørger efter manualer og info,ikke din mening om det er varmt eller ikke. Hvorfor skal du vide hvor de kommer fra. Du skal ikke købe dem.Sorry , Bjarne men jeg får ondt i røven når folk ikke passer sine egene sager, og mistænkliggør alle og enhver.
alimak

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-08-04 17:31

Sådan som du formulerede dit spørgsmål,så det da lidt rådent ud.
BjarneD som moralens vogter ha ha ha ha .oD
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-08-04 17:37

Der må nemlig godt grines, Keldd - ikke af Railer, men alimak som åbenbart har et eller andet der trykker.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-08-04 17:53

Det er ikke så ondt ment, men jeg må få blæse ud en gang i mellem.
alimak

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-08-04 17:54

Det gør du godt når du gør det.