/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
video redigerings program
Fra : karstenhou
Vist : 697 gange
200 point
Dato : 16-08-04 20:04

Hvad er det bedste, enkleste og mest pædagogiske video redigerings program

Karsten

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 210 point
Dato : 16-08-04 20:10

fra vhs eller fra video 8..
jeg bruger pinacle studio version 9.. gratis demo kan fåes her.
http://www.pinnaclesys.com/displaydoc_n.asp?Product_id=1501&Langue_ID=7&doctype=173&templ=10&division_id=&loc=doc173

det er ihvertefald let at arbejde med..

Junior

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 16-08-04 20:29

Imovie til mac, er meget nem at arbejde med- ved ikke om den fås til windows.

Kommentar
Fra : fritzx

Dato : 17-09-04 22:19

Er du WIndows XP bruger har du programmet "Windows Mowie Maker" som er glimrende for en novice som dig.

Et godt program med en enkel og "pædagogisk brugerflade" ville være Cyberlink's Powerdirector Pro.
Programmet kan hentes som en demo på nedenstående link.
http://www.gocyberlink.com/english/products/product_main.jsp?ProdId=45

Månedsbladet PC-Planet havde i deres 17 udgave 2002 programmet liggende i version 1.1. Du kan på nedenstående link bestille bladet med CD-rommen for 49.75 + Porto
http://www.pc-planet.dk/showhtml.asp?ID=212

Når du en dag er rustet til at danse med de advancerede programmer så er det helt klart Adobe Premiere Pro du skal rette din opmærksomhed mod. Det skal dog siges at programmet koster en million milliard.

mvh. Fritzx

Godkendelse af svar
Fra : karstenhou

Dato : 17-09-04 23:03

Tak for svaret CCjunior.