/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Technic
Fra : Toupie
Vist : 609 gange
300 point
Dato : 16-08-04 18:57

Det virker lidt som om du har fortrudt du forhøjede til 300 point og accepterede min kommentar....siden du nu skriver som du gør i tråden
........men fortvivl ikke, du får dem da bare igen

// Toupie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-08-04 19:07

Godt nok Toupie. Jeg ville have gjort præcis det samme

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 19:09

Tak Creamygirl

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 16-08-04 19:37

kællinger hvad er problemet jeg tar helle dunen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 19:51

Host_host, vi må have gjort et godt indtryk på dig siden du bruger fortolkningen af det dejlige gamle danske ord "kærling" Tak

.....men nu er du jo ikke Technic, så du får hverken pointne eller dynen

// Toupie

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 16-08-04 19:55

Godt gået Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 20:03

Tak Dabj

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-08-04 20:13

Til alle utilfredse kællinger og stoddere:
Overvej om ikke din plageånd i dag - er levningerne af dig selv fra i går

Øh, *host*

//Creamy

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 20:31

Creamygirl, nu er du jo helt filosofisk ....måske du skulle lave den som et tip

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-08-04 20:40

Jep, det sker at jeg ind imellem ser 'lyset'
Har også fundet ud af, at den der bøjer sig når han har uret, er klog - hvorimod ham der bøjer sig når han har ret, somregel er gift
Verden er forunderlig!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-08-04 20:43

Æv...vægten af ens ord mister sin glans når man kvajer sig med disse smileys.
Den tvivlende nørd skulle ha´været denne her

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 20:50

Du har ret, verden er forunderlig.....eller også er den bare for underlig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-08-04 21:38

Er det her der kan gafles point - hvis man skriver de rigtige ord.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 22:02

Eyvind, kommer du nu der igen du er godtnok herlig
De rigtige ord kan ikke gøre det i denne tråd, for der er intet rigtigt og intet forkert.....du skal bare hedde technic

Accepteret svar
Fra : technic

Modtaget 300 point
Dato : 21-08-04 09:50

kaglende høns

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 22-08-04 14:27

Tak for svaret technic.