/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
WAP - Opsætning til Siemens C65
Fra : Nuserpigen
Vist : 384 gange
300 point
Dato : 16-08-04 17:32

Hejsa

Nogen der kan hjælpe med en WAP Opsætning til en Siemens C65??
Jeg har prøvet tdc´s hjemmeside og siemens egen hjemmeside....
Men det vil stadig ikke virke...
Jeg har GRPS, den vil godt sende mms, men modtageren får den ikke..... Det har virket tidligere i dag....(??)
Jeg har mixit....

På forhånd tak

Hilsner fra Nuserpigen

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 310 point
Dato : 16-08-04 17:40

MMS og WAP og GPRS er alle forskellige ting.

De kan hentes via http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_mobil_int

Det skal lade sig gøre at hente via TDC´s hjemmeside, det har jeg gjort.

Men hvis det har virket idag, så giv tid, det kan være deres system er nede. Ellers kontakt TDC´s kundeservice for at høre hvordan og hvorledes.

Kommentar
Fra : cce_hjl

Dato : 16-08-04 20:48

Ved at TDC ikke har opsætning til C65 pt men de henviser til : www.my-siemens.com

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 16-08-04 23:27

Jeg har prøvet og hente opsætninger til det hele..... MMS og GRPS virker fint.... men kan ikke få WAP til og virke....
Jeg har bestilt en ringetone, som jeg så skal hente med WAP.... når jeg prøver og hente den, så skriver den
"fejl:Serveren svarer ikke...."
Er det fordi at jeg ikke har fået sat WAP rigtigt op eller??

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 20-08-04 13:55

Nu ser det ud til, at det virker det hele..... Ved ikke lige hvad jeg fik pillet ved....
Tak for svaret taliskoko....
Hilsner fra Nuserpigen