/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Ide´til polterabend
Fra : Tulletine
Vist : 669 gange
100 point
Dato : 02-07-02 15:08

Hej,
Jeg er ved at planlægge et polterabend og mangler "noget" vi kan lave i forbindelse med frokosten.
Har du gode erfaringer så hit med dem :0)
På forhånd mange tak.
TulleTine

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-07-02 15:40

Er du ikke sød og fortælle lidt om personen ??

Jeg mindes en polterabend hvor man hentede manden på jobbet og klædte ham ud i cowboytøj for at køre til en wildwestby i nordsjælland og lå og legede cowboy'er og indianere.

Samtidig var der arrangeret en lukket fest deroppe indtil et vist tidspunkt hvor det åbnede for fremmede mennesker (diskotek).

Det fungerede fint og alle var meget forbavsede.

Et andet eksempel var en kollega som blev hentet på arbejdspladsen og kørt til nogle lejede lokaler ude i byen.
Der var så middag og under middagen til kaffen faktisk, havde man lejet en stripper for vistnok 2x 10 minutter.

...........................

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 02-07-02 15:48

Tak for interressen men alt er planlagt til dagen, det er kun under frokosten at jeg savner en lille "ting".
Et af foreslagne er at den kommende brud skal fortælle hvordan de mødtes og hvordan han friede. Den er bare for kedelig for vi kender alle (undtagen hende der har foreslået det) parret ud og ind.
Det skal bare være en lille sjov leg eller ????????
hej igen.

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-02 22:23

Hej

Jeg faldt over en historie på nettet omhandlende en Polterabend for en kvinde.
Under/efter frokosten modtog den kommende brud en gave fra hver af sine veninder. Det var ikke helt almindelige gaver, det var en ting som hver enkelt deltager hadede fra sit hjem. Bruden skulle så love at disse genstande altid ville være synlige når veninderne kom på besøg i parrets fremtidige hjem, hvis de ikke var det så måtte bruden bøde med et eller andet.
Måske en lidt ondsindet ide,--men egentlig ganske sjov. Her kommer det jo helt an på, hvilken type menneske der er tale om.
God Fest

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Agnethe

Dato : 03-07-02 18:40

Hej Tulletine.

Fedt at du går så meget op i at planlægge noget godt for din veninde...

Et sjovt og måske lidt spændende indslag kunne være en spåkone. Der er muligvis ikke meget sandhed i spådommene, men det kan da godt være sjovt. Få spåkonen til at give den kommende brud en lykkeamulet, en elskovskage eller sådan noget?

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 05-07-02 08:33

Tak for svaret PARKENSS.