/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad f..... laver de??
Fra : Axelise
Vist : 426 gange
50 point
Dato : 16-08-04 13:44

Hvorfor er der ALTID vejarbejde i tunnellen efter Bispebuen på vej ud mod Hillerød motorvejen?? Hvad fanden laver de egentlig i den tunnel, er der nogen der ved det? Den er ligeså grim at køre i, som den altid har været, og de får da heller ikke skiftet pærer i lamperne, nu de er derinde....!
Det irriterer mig grænseløst, - jeg er ved at have det som Michael Douglas i Falling Down, hvor han sender en raket ned i en tunnel under vejen, fordi han er træt af alt det vejarbejde, der tilsyneladende virker meningsløst.....
Men der er måske nogen her på Kandu, som arbejder indenfor Vejvæsenet, som kan oplyse mig uvidende sjæl om, hvad der foregår? Er der visse kvoter der skal bruges på visse strækninger, uanset om vejen trænger til det eller ej????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-08-04 15:06

Sådan er livet på djævleøen, i er selv ude om det.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 16-08-04 15:17

"Djævleøen"....? Er det Sjælland du mener??

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 16-08-04 15:58

ja djævleøen er sjælland og jyder og fynboer skal altid huske at tage gammelt brød med til djævleøen, så de kan fodre sjæl-ænderne...! haha.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-04 16:52

Djævleøen er Sjælland og Lorteøen er Ama'r (..der jeg kommer fra !)

På Ama'r har vi varmbrarater (radiatorer). Vi drikker karf (kaffe), brygget på skraldevand (ledningsvand)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-08-04 17:00

Nu er det jo smalltalk, så denne bemærkning går nok selvom det ikke har en dyt at gøre med dit spørgsmål..

Skulle du blive udsat for for min jyske gæstfrihed, skal du ikke sidde og fortælle mig, at det er alletiders mest udsøgte og vanvittigt velsmagende kartofler i løgsovs du nogensinde har smagt. HOLD I STEDET DIN KÆFT.... OG SPIS OP!
Så kan vi få karf og en snak om den der tunnel bagefter

Hej Molokyle *KYS*

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 50 point
Dato : 16-08-04 17:53

Er Fyn så den cafebar man passerer på vejen fra Sjælland til Jylland?

Forøvrigt, Axelise. det er pi*** eh, voldsomt irriterende med det vejarbejde under Buen... Så vidt jeg husker, så er det isoleringen og udluftningen i tunnelen der får en omgang. Men pærer osv bliver sgu aldrig skiftet!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-04 21:59

creamygirl -> Mens jeg husker det : http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 20-08-04 16:50

Tak for svaret calista.
Du får klart point for at være enig med mig - og for at give et klart svar!!