/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Liste over spil og programmer der muligv~
Fra : Surf
Vist : 385 gange
60 point
Dato : 16-08-04 09:36

i kan læse list her på den her link

http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=884130&product=windowsxpsp2

så jeg tror lige jeg ikke vil installeret den når den kommer på dansk. venter lige med at se tiden an

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 16-08-04 09:38

nu skulle titlen have være "Liste over spil og programmer der muligvis ikke vil køre ordentlig med SP2 til win xp"

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 16-08-04 09:56

Det ser ikke lovende ud med den SP2.. Har også læst at mange store virksomheder som IBM, HP og Cisco har frarådet at installere den.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-04 14:16

Ja det ser lidt rystende ud! SP2 er en omfattende OS ændring, så det var vel forventet at de kunne skabe problemer! Det svarer jo næsten til et helt nyt OS system, med de sikkerhedsfeatures der bliver installeret! Dog skal man tage i betragning af der udgives patches til de fleste programmer, der er nævnt! F.eks har nero 6 udgivet en opdatering, der skulle klare sp2 kravene.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 16-08-04 14:41

har jeg forstået det her som at i fraråder at installere service pack 2 fra Microsoft ??
Junior

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-04 14:48

Både og! Personligt ville jeg lige vente og se på de positive/negative respons der kommer fra folk der har installeret den! På et eller anden tidspunkt er der nok ingen vej udenom, hvis man fortsat skal kunne bruge winxp!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-08-04 14:54

Jeg vil personligt først teste sp2 på min test pc en fjorten dages tid før/vis jeg indstallere den på min primære og sekundære pc,når tiden kommer,men i længden så kommer man ikke uden om sp2 vis man vil forsætte med at opdaterer sit system i fremtiden,jeg skal bare først finde ud af alle fiduserne/indstillingerne så det kan køre optimalt ud fra mine opsætninger/programmer.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-08-04 15:02

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-04 15:04

Nu har jeg kun en winxp pc! Men der kunne man jo tage en ghost før man installerer sp2. Under alle omstændigheder er det fornuftigt at tage en backup før man installerer en så omfattende ændring af ens OS.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-08-04 15:18

eller gendannelsespunkt,før man indstallere sp2,den vil selv lave et,men jeg vil hellere lave et før sp2 for at være helt sikker på at kunne vende tilbage til sp1,og så vil den også
tildbyde at gemme de gammle filer på pc'en, så man kan afindstallere sp2 igen,forhåbentlig,
man kan aldrig vide med MS.
Manse9933

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-08-04 17:25

Der er jo også alle de programmer og drivere som ikke er certificeret til denne
"fantastiske" sp2 - hvad gør man så????????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-04 18:08

Godt spørgsmål emesen! Vi kan kun vente og se! Problemet var jo det samme da winxp blev introduceret, der måtte man jo osse bide i det sure æble og opgradere både hard og software! Sp2 er på en vis måde en lige så stor ændring!

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 28-11-06 23:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål