/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Abn. til Sjællandske Tidende søges??
Fra : Toupie
Vist : 1904 gange
10 point
Dato : 15-08-04 23:55

Hej alle

Er der nogen der abonnerer på Sjællandske Tidende der kan få adgang til deres artikler på deres hjemmeside?? Jeg vil så gerne have de artikler der er, om den 16 årige dreng der hærger Slagelse. Er der en der kan hjælpe???

// Toupie

PS: forhøjer til 200 point ved hjælp.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-08-04 07:28

Du kan jo selv tegne abonnement og på den måde få adgang, det er jo derfor man betaler

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-08-04 09:12

Toupie

Har du ikke mulighed for at læse avisen på biblioteket, og så tage en kopi af de artikler, du er interesseret i.
Det har jeg da tidligere gjort, men ved ikke om det er tilladt mere.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 09:40

Better_proformance, jeg syntes ikke rigtigt jeg har lyst til at tegne abn. for at læse en enkelt artikel eller 2 men ellers har du da ret.

Ans, jow det har jeg da selvfølgelig mulighed for, problemet er bare at jeg ikke har tiden sådan lige pt. Derfor dette spørgsmål

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-08-04 09:46

Kan du så ikke bestille de enkelte artikler/aviser, det koster ikke så meget.

ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 10:15

Ans, jo og det bliver også løsningen hvis ingen herinde kan hjælpe

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-08-04 10:20

Hvis du vil bestille den hjem, så gør det via en kisosk, tror det er billigere

ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 10:24

Tak Ans

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 16-08-04 10:36

Toupie

Nu ved jeg jo ikke hvor lang/kort tid siden de artikler er skrevet.
Jeg har tidligere via det lokale supermarked/købmand bestilt (gamle) aviser hjem og betalte kun dagsprisen.

En enkelt gang har det været via "avisen" og jeg skulle betale eksprditionsgebyr + porto.

Det er kun et råd, hvis du ikke får et tilfredsstillende svar.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 10:50

Ans, de er skrevet i sidste uge.

Jeg kan godt forestille mig at avisen vil have ekspeditionsgebyr OG porto
Jeg er da kun glad for dit råd

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 18-08-04 12:00

Tak for svaret Ans, jeg prøver dit forslag