/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Til BjarneD
Fra : Franksp
Vist : 385 gange
500 point
Dato : 15-08-04 19:53

Endnu engang tak for svar på dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/47238

Problemet har bekymret mig i mange dage.

Med venlig hilsen

Frank

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 510 point
Dato : 15-08-04 19:56

Hej Frank, normalt ville jeg frabede mig så mange point, men set i lyset af den nuværende devaluering kan det nok være lige meget, så jeg glædermig over resultatet og siger TAK!
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 15-08-04 20:32

Tak for svaret BjarneD.
Jeg ved godt Bjarne, at det ikke er dig med disse point. Men jeg er meget taknemmelig over ar problemet er løst,

mvh
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-04 20:47

BjarneD - du kan godt være det bekendt, når Franksp er så glad.

Franksp - når du nu har fået XP og en ny computer så bør du også ha' lavet en ekstra partition som lager eller en ekstra HD som lager.
Det er altid rart at vigtige data ligger et andet sted, hvis der går kuk i XP.
Eyvind.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 20:53

Eyvind, det kan jeg måske nok, men på en eller anden måde er det lidt uretfærdigt, at nogen får så mange point, Jeg har været involveret i sværere og langt mere tidskrævende problemer for 20 point og tager gladeligt supplerende spørgsmål efter lukketid. Derfor virker det lidt ude af proportion og helt ærligt så er jeg fristet til at være passiv så jeg kan glide lidt ned af top 10.
Og i dette tilfælde kom de vise sten fra Tedd. Tja!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-04 21:03

Det skal du ikke tænke på - der er ikke så mange der råber op om det emne mere.
Jeg har selv haft det sådan, og tidligere hoppede jeg over på min anden profil "Eyvind" og scorede samme antal point for at ballancere -bare for sportens skyld. Og det er jo løsning af problemer, som er sjovt - ikke så meget disse point.
Eyvind.
PS. undskyld Franksp, at vi lige brugte dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-08-04 21:06

Til BjarneD

Jeg kan godt forstå dig, og hvad du skriver. Det med at love de mange point ud, var fordi jeg i over 8 dage har bakset med problemet, hver eneste aften. Jeg havde prøvet alt. På opfordring "herinde" sendte jeg en hijackthis, men synes ikke rigtigt jeg fik nogen respons.
Så i min frustration, over ikke selv, at kunne løse problemet, blev jeg i min ivrighed, ved med at udlove point.
Det skal jeg nok tænke over en anden gang.
Omvendt, når jeg selv havde lovet at give disse point, så vil jeg da i hvert fald også holde hvad jeg har lovet. DERFOR

mvh
Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 21:09

Det er selvfølgelig helt OK Frank og det er da også bedre end at sætte en masse point på fra start.
Held og lykke med din nye puter og Windows XP der trods alt er mere stabilt end Millennium

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-08-04 21:11

Til emesen

Det har jeg også. Mit sidste drev-bogstav hedder Z:
Harddisken i den nye computer er på 120 GB og så har jeg 3 eksterne harddiske tilsluttet, samt diverse kortlæsere m.m.

Jeg arbejder meget med billeder - digitale fotos. Derfor de mange drev.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 21:12

Tak, for trøsten Eyvind, men jeg vil så nødigt konkurrere så jeg vil prøve at lære lidt af din fine velafbalancerede metode og adfærd.