/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Til tedd
Fra : Franksp
Vist : 335 gange
500 point
Dato : 15-08-04 19:52

Endnu engang tak for svar på dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/47238

Problemet har bekymret mig i mange dage.

Med venlig hilsen

Frank

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 19:54

Hej Frank! Hvad var der nu lige der hjalp dig?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-08-04 20:34

Hej tedd. Det var dette her svar, der løste problemet.

"Opret en mappe i din dokumentmappe f.eks. Kald mappen OEpost f.eks. Åben Outlook Express og følg mine forrige anvisninger! Tryk på skift og browse hen til den mappe du lige har oprettet og tryk på ok!"

mvh
Frank

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 15-08-04 21:16

Ok

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 21:33

Æren er din Tedd!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 22:21

Men ikke points som du jo er ligeglad med Bjarne? Rend mig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 22:25

Og til Frank! Giv de her points til Bjarne, han er jo ligeglad med hvordan han scorer points!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 22:28

Jeg vidste det. Du ville gerne have haft alle sammen og derfor ville jeg helst være fri.
Det er forbandelsen ved det her. Bare rolig du skal nok overhale mig. Jeg er bare inde i en stime.
Ryst skuldrene, løsn op og slap af jeg er ikke konkurrence menneske.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 22:31

Du har en meget dårlig attitude Tedd hvilket jeg har mærket til tidligere.
Jeg har ikke stjålet point fra dig. Du er sølle.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 22:33

Vor herre bevares!
Ja jeg har ligget nr.1 på listen adskillige gange, og osse vundet en præmie, (som jeg forøvrigt aldrig har modtaget), men jeg har aldrig brugt albuer og andre ufine tricks, for points! Det er sgu for sølle! Skam dig Bjarne med alt det pis om du ikke er konkurencemenneske! Næh du tramper sgu alle ned for at få nogle latterlige points!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 22:45

Hvor?
Hvad med det hysteriske pis du afleverede omkring de licenser var det at stjæle fordi jeg havde ret. Jeg har sgu aldrig stjålet fra dig, men du opfører dig ofte som om du alene vide lige som dengang Norman AV ikke duede fordi den ikke kunne skanne mails, hvilket den jo kan og har kunnet meget længe. Svarer vist lidt til at trække kørekort i en automat når man slynger forkert viden ud som fakta, eller din trækken på smilebåndet for at folk skal tro at man har skrevet noget der er forkert. Sandheden er at jeg ofte afviser point for ikke at træde dig og et par stykker andre over tæerne, men det er jo lidt lige som at sige, at man ikke vil modtage tak for hjælpen.
Det er for latterligt, men jeg vil ikke lade mig kujonere af sådan noget pjat.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 22:59

http://www.kandu.dk/dk/spg/47282
Er det det her du mener Bjarne? Hvis jeg havde fundet svaret først havde jeg da erkendt mit "nederlag" Jeg fortolkede egentlig bare! Det er ikke at slippe forkert viden ud som fakta!
Næh lad os hellere se på dine "fakta" her
http://www.kandu.dk/dk/spg/46962

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 23:09

..og?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 23:13

http://www.kandu.dk/dk/spg/47050

Den her er osse god at få forstand på! Hvor er dine fakta henne her? Endnu engang fik du points for et svar du ikke svarede på! Og læg lige mærke til din tone i spørgsmålet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 23:16

Dannyboy fik godt nok points for selve spørgsmålet, men du fik osse din del her!
http://www.kandu.dk/dk/spg/47072

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 23:17

Foreløbig blamerer du dig selv Tedd og fortsæt du bare, men bliver du ved længe nok så kan du ikke redde den hjem igen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 23:18

Hvad med at svare i stedet for at forsøge at bortforklare?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-08-04 23:19

Hvorfor kives om nogle points, - det er jo spørgeren der afgør hvem der skal have point - så der da ingen der kan tage points fra hinanden, og så vidt jeg kan se har Franksp tilgodeset jer begge.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 23:20

Der er jo ikke noget at svare på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 23:20

Klokkeklare 800 points foreløbigt du ikke fortjente. Godt gået af en der er ligeglad med points og ikke er et konkurrencemenske

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 23:22

Ja Bent og egentlig ville jeg gerne kunne aflevere dem igen, men sådan fungerer det ikke og den eneste måde jeg kan undgå at få point er at lade være med at svare.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 23:23

Ja og det gør du godt Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 23:23

Du har ret bentjuul, det er osse derfor jeg overgiver mine points i denne tråd til Bjarne!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-08-04 23:31

BjarneD> Du skal sk+ ikke lade være med at svare, overhovedet ikke. Du ved mange ting. Rigtigt mange ting.

Men men, måden du skriver på kan godt virke noget dominerende, som om at andres mening/forslag bare skal fejes til side. Tænk på det, og tænk en gang mere.

Nu er det sagt, og så er der ikke mere i det !!

Vi skal hjælpe hinanden her på kandu.dk...... ikke bekrige !!

Fortsat god skrive- svarelyst til alle

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 23:36

Det har du sikkert ret i jakjoe, men nogle gange har døden en årsag og andre gange har den ikke.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-08-04 23:37

Så i to Det er vel efterhånden almen viden, at det vi skriver ikke altid bliver læst som vi selv tror. Det der kan være ment som en sjov bemærkning kan af en anden tolkes som sarkasme - det der kan være ment som hjælp til en andens kommentar kan tolkes af en anden som indblanding........og sådan er det og det bliver aldrig anderledes

Læg nu den stridsøkse og få en god nats søvn

// Toupie

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 23:38

Tak Toupie! Det var lige på kornet.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-08-04 23:39

BjarneD, bare du husker det når du skriver i div. tråde

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 23:43

Bare jeg får lov og det er ikke altid.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-08-04 23:45

Helt enig med toupie.

Kamphaner

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-08-04 23:46

BjarneD, det tror jeg du får, men du skal nok lytte lidt til Jakjoe, for han har nu ret i det han siger Jeg ved godt, at man ikke altid selv kan se det men tag det som et velment råd fra os begge

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 23:54

Nu er det jo ikke altid man har lyst til at fortælle hvorfra man har sin viden, og jeg oplever ind imellem noget der er noget hårrejsende ævl og i 90 % af tilfældene ignorerer jeg det, men ikke altid og så bliver man åh så forarget, måske fordi jeg ikke fortæller hvorfra jeg har min viden, men det har lige som ikke rigtigt noget at gøre med at jeg skulle stjæle point.
Nu lukker jeg.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-08-04 00:03

Nu bestemmer spørgerne jo som regel selv hvem de vil give point til.

Så at begynde at skændes om hvem der har hugget point fra hvem, er vel lidt langt ude.
Men okay, jeg kan godt se problemet, når man er overbevist om, at det er det svar man selv giver der er det rigtige.
Så er det da klart at "man får lyst til at sige både fanden, helvede og sgu" ( men det må jeg ikke for moar)

Men det jakjoe kalder dominerende, og at feje andres kommentarer væk, vil jeg nu i stedet kalde selvsikkerhed når man ved at det svar man giver er rigtigt

Og toupie har helt ret i hvor forskelligt folks bemærkninger bliver opfattet. Det kan næsten ikke være anderledes når en flok mennesker der ikke kender hinanden, tilkendegiver sin mening på hver deres måde at udtrykke sig på.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-08-04 00:11

dova> Klart og tydeligt skrevet !! Sådan er det at være her

Argumenter for dette eller hint kan fremføres på mange måder !!
Og det er jo det der er problemet når man diskuterer/svarer på spørgsmål.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-04 00:29

Hej Dova!

Mine indlæg her i tråden stammer egenligt fra Bjarnes bemærkning 21:33 Æren er Tedds!! Det der undrer mig er så at han modtog Franks points, Dova? Udover det har han kaldt mig sarkasmens mester i et andet spørgsmål jeg osse har linket til. Og han har udtalt sig om at jeg ikke kommer med fakta i et spørgsmål jeg osse har linket til. i Det er sgu tæt ved at være æreskrænkende! Udover det har han kommet med udfald mod snart sagt alle der tillod sig at deltage i en tråd, han osse deltog Så hvem er det egenligt, der er offer i denne her diskusion? Jeg kunne blive ved, men hvis Bjarnes facon skal være standard herinde, tror jeg ikke der er plads til ret mange andre! Jeg er bare blevet pisset af, af hans opførsel i denne måned, bare fordi han lå numero uno på top 10, uanset hvor meget kan bedyrer at point ikke betyder nada for ham! Men det er jo lidt svært at kommunikere med en person der påstår han er en forfulgt uskyldighed! Men du er da velkommen til at kigge på de link jeg har smidt her ind (kunne have smidt mange andre ind)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-08-04 02:13

Jo, men sådan er det nok generelt herinde. Nogen angriber, andre føler sig angrebet,nogen gange berettiget andre gange uden grund. Alt afhænger af hvordan man opfatter tingene og de andres måde at udtrykke sig på.
Jeg har godt nok også fået nogen hug hen af vejen, og følt mig uretfærdigt behandlet.
Især når man er den første der svarer rigtigt på et spørgsmål, og der så accepteres et der måske er kommet to dage efter. Eller den klassiske: Kan du henvise til et link, for ellers tror jeg sgu ikke på din påstand. Sådan noget pisser mig virkeligt af.
Men jeg har så kigget på de link, ihvertfald dem der stadig er åbne, og det er sgu svært, for nu har jeg for det første ikke en skid forstand på de emner med computer, hjemmesider og jeg ved ikke hvad, så der kan jeg ikke rigtig bedømme hvem der har ret, men synes så måske også at du var lidt hård /sarkastisk over for Bjarne i dine kommentarer længere oppe i tråden her (kl 22:21 og 22:25). Men ved så ikke om det er længere tids kontroverser der lige "satte prikken over i-et". Og når nu Frank gerne ville give flere point ud, end dem i selve spørgsmålet, ja så kan man jo bare tage imod dem. Ellers kom det jo også bare til at stå som et mere af de møgirriterende ubesvarede spørgsmål.
Og sarkasmens mester, Det er altid godt at kunne udtrykke sig på flere måder, men det er svært et sted som her, for mange kan ikke rigtig tackle ironi og sarkasme, og tager sig det for nært som en personlig fornærmelse.
Jeg har såmænd også fået en over nakken af Bjarne (og så mange andre), men gider nu ikke bære nag over det, og ser sådan på det, at vi alle har lige meget ret til at være her.
Så tedd, jeg synes nu ikke du skal tage det så nært, og BjarneD heller ikke for den sags skyld.
Top ti listen siger du. Det er ikke så længe siden jeg fandt ud af der i det hele taget var sådan en, Og jeg kan sige dig, at hvis jeg talte alle de ubesvarede spørgsmål sammen , hvor jeg mener at have point tilgode, så lå jeg da på førstepladsen, helt sikkert

Nej spøg til side, Det er nu mere udfordringen i spørgsmålene der er spændende.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-08-04 07:17

Æv Bæv POINTS
Find jer et neutralt sted i midtjylland og bank hinanden..!

Lad mig lige prøve om min ironi/sarkasme opfattes som den er ment

BjarneD er en kværulant af format. Vil altid have ret, ellers bliver han sur og fornærmet. Han forlader et spørgsmål så snart der falder en lille sjov bemærkning med ordene: ' Dette er for useriøst' - er ret sikker på han er røvkedelig IRL...hehe!
Tror dog ikke han er særlig pointfikseret.

Toupie mener, at Tedd er en spøgefugl. Hmm....måske, men jeg tror også Toupie kender Tedd bedre end hun kender BjarneD
Kan nu selv godt lide ham Tedd, og synes han er god til en rask lille smalltalk, selvom hans fremgangsmåde når kan kurtiserer Toupie begynder at minde om een vi ikke ser herinde mere....hehe!
Om Tedd er pointfikseret?!? - Ja da, ...DOH!

//Creamy (ønsker jer alle en god dag )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-08-04 08:54

Hey creamygirl
Hvorfor lige midtjylland som kamparena?

Jeg vil sq ikke have sådan et par kamphaner til at rende og banke på hinanden i mit nabolag

Og Æhh, jeg synes du skyder lidt efter Tedds kurmageri over for Toupie? Du er vel ikke jaloux???
(Se, det var en af de bemærkninger der bliver opfattet forskelligt efter hvem der læser den håber dog at du forstår den)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-04 14:23

Pennen er stærkere end sværdet creamybabe
P.S. Kan da osse godt lide dig, men fortæl det ikke til Toupie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-08-04 14:36

Håber ikke at hele Midtjylland hører ind under din baghave Dova. Ok, hvis du er typen der breder dig, er det vel ikke for meget have, med mindre du da selv skal holde og pleje den

Se nu blev det interessant. Du mener jeg skyder efter Tedd - men er det ikke Tedd´s egen skyld?!? - han fyrer jo sine små kærlighedserklæringer af både her der, og allevegne, hvilket er så godt som umuligt at overse - og kan man efterfølgende ikke tåle, at der bliver skudt efter een, skal man måske bare holde sin k***

Nå, men nu var det heller ikke Tedd der følte sig skudt efter (endnu), men derimod Dova (den gæve kvinde) der straks træder til med en løftet pegefinger og skyder mig i skoene at jeg måske er jaloux...Til det vil jeg sige som Tedd så smukt udtrykte det 15-08-04 22:21.......rend mig

Men okay, bliver dagen bedre ved at gøre mig til den jaloux kvinde, So be it!! - Jeg har brede skuldre, og kan dagtens bære det

//Creamy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-04 14:51

Hov hov!! Der er kun plads til et skænderi af gangen herinde!!

Kommentar
Fra : normanrichard

Dato : 16-08-04 14:55

"Well, Well, Well, der er intet der Emmer som Bjerringbro by night"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-08-04 15:19

Creamygirl
Se selv hvad det kan føre til.
Du misforstod det også, og tog bemærkningen for pålydende, og det er lige der jeg vil hen med at nogen opfatter ting forkert, og nogen måske har en lidt uheldig måde at udtrykke sig på.
Og hvis det nu var IRL at jeg lige fyrede sådan en bemærkning af, ville du slet ikke have været i tvivl om hvordan det var ment, håber jeg da jeg da . Men det kaldes drilleri, spøg, ironi eller sarkasme alt efter hvordan folk tager det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-08-04 16:17

Tja, sån' er det Dova!
Men hvem siger, at du har forstået mit budskab korrekt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-08-04 18:23

Det har jeg så helt uden tvivl cramygirl

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-08-04 18:25

UPS Sorry creamygirl, jeg kom til at stave dit navn forkert

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-04 19:01

Jeg bare eeeeeelsker at blive kurtiseret

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-08-04 19:26

Me too

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-08-04 19:26

Me too

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 17-08-04 21:28

Tak for svaret tedd.
Uha, da da, hvad jeg har været skyld i. Det var absolut ikke hensigten. Jeg blev så "ellevild" glad, da jeg fik løst et problem, som jeg selv havde bakset med i mange aftener, uden dog at kunne løse det.
Min komputer er helt ny. Er dårlig færdig med at installere alt mit software og tilslutte al hardwaren. Bare tanken om, at jeg skulle formatere det hele, og så starte forfra, gav mig sved på panden. Da så hjælpen kom herinde, blev jeg bare så glad, så glad. Og da jeg gennem tiden har samlet mange point, som jeg vel skal bruge til noget, valgte jeg at dele nogle flere ud. Da jeg synes, at både Bjerne og Tedd, havde været utrolige tålmodige overfor mig, valgte jeg så, at give dem begge de ekstra point jeg ville uddele. Da jeg gjorde dette, havde jeg ikke drømt om, at det ville ende sådan.
Det er jeg ked af, især hvis nogen syndes det er min skyld. Jeg må tænke mig bedre om en anden gang.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-08-04 22:03

Du har ikke været skyld i noget som helst Frank, du har bare vist din glæde ved at få løst dit problem og uddelt point til dem der har hjulpet. At så de to du har givet point kives, forstår man ikke - men ok de har nok ikke andet at lave.
Men måske skulle du en anden gang lukke spørgsmålet så snart det er besvaret, så må de selv åbne deres egen tråd hvor de kan kives.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-08-04 23:07

Tak for dit indlæg her, bentjuul. Du har helt ret i det du skriver, om at lukke denne slags spørgsmål hurtigt, men det havde jeg ikke mulighed for, p.g.a. mit arbejde.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-04 23:14

Sorry Frank det er ikke din skyld.
Skulle bare ud med noget luft

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-08-04 20:50

OK