/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Program til Collage
Fra : jongwoo
Vist : 473 gange
275 point
Dato : 15-08-04 16:41

Hej

Jeg sidder og skal til at lave en collage på min computer, hvilke programmer vil I anbefale man bruger. Det skal være let til at gå til.
For collagen skal være hurtigst muligt færdig.
Mvh.
Jongwoo

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 15-08-04 16:45

Paint Shop Pro måske Det synes jeg ihvert fald er et okai program

Kommentar
Fra : jongwoo

Dato : 15-08-04 16:51

kan man lave rimelige gode collagere i paint shop pro?

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 15-08-04 17:06

ja bare opret et "tomt" for stort billede først...og så kopier, klip og såen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 18:20

PaintShopPro kan godt håndtere lag og det er det du skal bruge, og du kan sikkert nøjes med en demoversion i første omgang. http://www.jasc.com/products/paintshoppro/?

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 275 point
Dato : 16-08-04 09:10

Det ultimative software til bl.a. dette er så AFGJORT Adobes PhotoShop. Jeg fik faktisk et 10-tal for netop en collage jeg havde lavet i PhotoShop da jeg gik på grundskole i Digital Media.
Du kan downloade en prøveversion til 30 dages brug igennem Adobes hjemmeside:
http://www.adobe.com

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : jongwoo

Dato : 29-08-04 14:46

Tak for svaret pallenoc.