/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Browser:
Fra : Myns
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 15-08-04 10:57

[hør] Jeg har problemer med min Browser. Når jeg har åbnet en side med links til andre sider, og klikker på dem, kommer side ikke frem. Den arbejder som en gal, men entet sker. Hvad kan der værer galt?
Myns

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 15-08-04 11:04

Hej myns: Prøv at læse linket igennem. Måske kunne info hkjælpe dig. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 15-08-04 11:17

Prøv at højre-klikke på det link du vil følge - gå ned i egenskaber - marker hele adressen - tryk "ctrl + c" (betyder: kopier) - luk dialogboksen - klik i adresselinjen og tryk "ctrl +v" (betyder: sæt ind) - og så tryk enter

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 15-08-04 16:06

www.mozilla.org

Firefox kan anbefales!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 16:20

Tjek, at du ikke har fået sat sikkerhedsindstillingerne for stramt så du ikke tillader cookies.
Ryd op i Midlertidige Internetfiler og cookies
IE - Funktioner - Internetindstillinger
Slet filer Slet cookies (Du kan lave eksport af cookies først i Filer eksporter hvis du skulle fortryde)
Sikkerhed . Standardniveau

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-04 16:27

Jeg ville følge BjarneD's råd ,em vælge Sikkerhedsniveau = Mellem.

Hvis du kører med pop-up stopper, så fjern denne (..i Norton kan den slås fra) og kør istedet jævnligt Adaware fra Lavasoft : http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

...og installer Spywareblaster : http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Derved undgår du 'beskidte' pop-up's, men tillader de 'lovlige'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 16-08-04 18:26

Hej
Jeg har mellem i sikkerhed på internettet, så det kan ikke være det der blokerer. Jeg kører norton firewall og virus. Hvor slår man den fra i Norton. En anden ting der skete samtidig med at jeg ikke kan åbne links, var at min computer hellere ikke kan huske mavn og koder til forskellige sider hvor jeg lokker på. Jeg ved ikke om de 2 ting har noget med hinanden at gøre.
Myns

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 29-08-04 00:29

Hej.
Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig.
Myns

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 29-08-04 09:12

Prøv og læg et indlæg ind på www.eksperten.dk Good luck!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-08-04 12:19

Du er lidt svær at hjælpe fordi der går lang tid mellem dine tilbagemeldinger. Jeg ved ikke om andre sidder konstant ved computeren, men jeg gør ikke og du åbenbart heller ikke.
Mit forslag gik på det mest almindelige og mest oplagte, men jeg kunne godt tænke mig at vide om du har kigget lidt på ghostys link. Jeg ved godt at det er lidt svært stof, men hvis det ikke er en indstilling må det jo være en systemfejl og så er det enten forsøge, at reparere på den ene eller anden måde og en anden måde kunne være at køre en reparationsinstallation og opdatere igen.
Nu kan du jo så spørge videre herfra og håbe på der er nogen bag skærmene der vil svare dig
Jeg har før misforstået en problemstilling fra dig (tror jeg nok) så det er jo vigtigt at man har de nødvendige oplysninger. OK?
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 29-08-04 13:36

Hej BjarneD.
Undskyld jeg først vender tilbage nu, men du ved der er jo andre ting end computeren. Nu har jeg se på ghostys link, og jeg har alle værdierne. Hvad gør jeg nu??????????
Myns

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-08-04 13:41

Jeg kigger på det i aften, nu er det familie tid

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-08-04 14:00

Lidt indtil da fra ghostys link, hvis du ikke har prøvet det:
Citat
RESOLUTION
To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (Windows XP and Windows 2000 only)
If the problem is still not resolved, verify that the following registry values are present and correct:
HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}
Name: (Default)
Value: IDispatch
HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}\ProxyStubClsid
Name: (Default)
Value: {00020420-0000-0000-C000-000000000046}
HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}\ProxyStubClsid32
Name: (Default)
Value: {00020420-0000-0000-C000-000000000046}

If the problem is still not resolved, reinstall Internet Explorer. If you are using the version of Internet Explorer that is included with your operating system, reinstall or repair your operating system.

Som du kan se er sidste konklusion at reinstallere Windows hvor jeg så foreslå en rep. først.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-04 14:04

Da jeg går ud fra, at du har XP (husker ikke om det har været nævnt tidligere) burde man selvfølgelig spørge om du har prøvet en gendannelse.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 29-08-04 14:30

Hej BjarneD.
Jeg har fået det til at fungerer, jeg ved ikke hvordan. Det jeg har prøvet er at installerer MSN Explorer. Den virke med links til andre sider. Så tænkte jeg, jeg prøver lige Internet Explorer og den virke også. Hva' tror du der er sket.
Myns

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 29-08-04 15:07

Tak for svaret BjarneD.
Jeg accepter dine svar, fordi du altid at så flink og hjælper mig med mine problemer.
Myns

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-08-04 17:00

Hej Myns

Jeg tror, at der har været en registreringsfejl på InternetExplorer og den så er blevet rettet ved at installere MSN, der jo er en PlugInn til IE.
Jeg er glad for, at du har fået det til at fungere, men egentlig kunne du lige så godt have givet point til Ghosty for det fine link.
Det er ikke vigtigt med point, men meget vigtigere, at vi får løst nogle problemer og kan hygge os med det.
Hilsen
Bjarne