HJÆLP MIG ARLET!!!!!!!
Fra : frederikshavn
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 15-08-04 10:56

Kan du se om der er noget snavs i min pc,problemet er at den er begyndt at opføre sig underligt,bla.når jeg trykker på start og programmer,kommer boxen godtnok frem,men der varer 5-10sek,før programmerene vises i boxen,og når jeg vil ind på mine andre drev,står den og leder i en evighed,før den åbner drever+de mapper der nu ligger på drevet,her er en log fil:Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
C:\Programmer\Creative\ShareDLL\CtNotify.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Creative\ShareDLL\MediaDet.Exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\WINDOWS\System32\CTSvcCDA.exe
C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost 2003\GhostStartService.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\eMule\emule.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Programmer\SpeedFan\speedfan.exe
C:\Programmer\Winamp\winamp.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe
E:\DIV_PROGRAMMER\spyware pgr\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Tweak UI] RUNDLL32.EXE TWEAKUI.CPL,TweakMeUp
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Disc Detector] C:\Programmer\Creative\ShareDLL\CtNotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O16 - DPF: {3AF4DACE-36ED-42EF-9DFC-ADC34DA30CFF} (PatchInstaller.Installer) - file://F:\content\include\XPPatchInstaller.CAB
O16 - DPF: {4E330863-6A11-11D0-BFD8-006097237877} (InstallFromTheWeb ActiveX Control) - http://tw.msi.com.tw/autobios/client/iftwclix.cab
O16 - DPF: {80DD2229-B8E4-4C77-B72F-F22972D723EA} (AvxScanOnline Control) - http://www.bitdefender.com/scan/Msie/bitdefender.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38195.3922453704
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 15-08-04 11:39

Hej

Du kan ligge din log ind på www.spywarefri.dk også - der kan de også hjælpe dig

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 50 point
Dato : 15-08-04 12:34

Nej, spywarefri kan heller ikke hjælpe her, for loggen er ren

Prøv dette:
klik på Start=>Kør skriv: SFC /scannow (husk mellemrum mellem SFC og /scannow)
Din windows skive skal sidde i drevet.

Den tjekker og reparer dine systemfiler

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 15-08-04 13:12

Tak for svaret arlet.ok,tak alligevel