/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Outlandish ?
Fra : Zambrotta
Vist : 254 gange
2 point
Dato : 14-08-04 23:53

Hey hvad synes i om Outlandish her inde ?

Personligt synes jeg de er nogen mennesker, der laver noget ordentlig musik - der er værd at lytte til, sjælent man ser det nu om stunder - plus de er gode eksempler for såvel danskere som udlændinge

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 14-08-04 23:56

Jeps de er da ganske udemærkede. Jeg synes også det er fedt, at de har valgt at udsende en dansksproget single "de binder os på mund og hånd". Bestemt tre gæve guttere.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 00:52

Er ikke vild med genren, men synes osse de gør det godt

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 15-08-04 11:05

Gode tekster!!!