/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fortsat Hm... chat!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 14-08-04 23:18

Jeg synes da at Molo... HømHøm'en blev lidt vel hurtigt træt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 23:22

Die Grünes!

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 14-08-04 23:25

Sløv lørdag, Arne. Det er de øboere, der ingen sejghed i dem.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 23:26

Så må vi squ da håbe at han også fik noget Rothes ved den gårdfest.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 23:28
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 23:29

Se - jeg anede ikke at du var Jyde? Det har du 'me skjult godt!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 23:31

5 år på djævleøen kan præge enmand på livstid - Kronjyde.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 23:32

Ja - jeg har set billedet før. En rigtig hyggelig mand - llige efter mit hovede. Også fordi han i så rigt mål er udstyret med et sådant. Og det er IKKE størrelsen jeg tænker på.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 23:34

Boede selv i en årrække i Nyboder, Delfingade da jeg i årene mellem 1972 og 81 gjode tjeneste i Hendes Majestæts Danske Søværn, men jeg kunne finde ud af at flytte hjem igen!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 23:37

Brænd broerne til hovedlandet
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 23:38

Hej Bjarne er du der endnu? Har nemlig lige hørt i radioen, at en stor fed mand med Øl-ånde er blevet kørt ned i det indre Kbh.?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 23:39

Jeg er flygtet hjem for længst - 1986 -, men det er hårdt selv om jeg efter 3 mdr. talte flydende djævleøsk, men det er borte og nu er vi tilbage i den sindige rolle.
Jeg sprang for øvrigt soldat i din region, Skive.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 23:40

Før jeg godtager DEN bemærkning Keld, skal vi da lige vide hvilket hold DU stemmer på? Ø eller J

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 23:43

Øl ånden må du tænke dig til da jeg ikke har drukket øl i de seneste 10 år, men ved særlige lejligheder ses jeg nyde ædel fransk druesaft i en dyb rødlig nuance
Fed må jeg lige være her 105 er da småting for en voksen mand, og iøvrigt giver det respekt ved konfrontationer.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 23:44

Og næste gang i to skal herover,så husk pas.
Der er trods alt grænser for hvem der bliver lukket ind.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 23:44

Keldd er da fra sydsjælland

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 23:44

Keld -> I øvrigt du squ sagtens foreslå at vi brænder de skide broer. Det er jo os JYDER der har betalt dem!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 23:46

Du kan godt spare dig Keldd jeg har fripas fordi jeg stadig mestrer jeres lokale dialekt når det skal være.
Da jeg boede der ovre kaldte de mig forræder når jeg holdt med jyderne så de er lette at narre og hvad skulle man derovre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 23:46

Bjarne: Kan sagtens følge dig m.h.t. Vinos. Det er squ en dejlig ting

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 23:47

Stort Ø.
Amager-Vordingborg -Langebæk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 23:52

Keld -> OK, du må godt være her alligevel, Jeg har trods alt haft nogle gode oplevelser sammen med Sjæder der taler Sjædsk.

Bjarne -> Som B. Liller så smukt synger: Din vægt ska' vi ikke tale om. Jeg var engang også oppe på 106, men da jeg totalt droppede JunkFood faldt jeg til acceptable 92 i løbet af ½ år.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 23:55

Ja,hvad skulle du her?Arne. Min mindste datter er lige flyttet til Horsens,og hvad skal hun der??
Ah jo, hun roder rundt ude på en boreplatform,og så er der vist kortere på arbejde.
Det er da forresten underligt som i vælter rundt i sprut,godt det ikke er mig!!!
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 23:57

Vælter i sprut, jeg har en svaghed for St. Emillion så der grænser for hvor meget der skal svinedrikkes der for det duer den ikke til.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 23:59

Det er sent ,der skulle ikke stå Arne men Bjarne(det ver ham der spurgte hvad skulle man herovre).
Arne ,ja der narrede vi jer godt ,da vi lokkede jer til at betale broen
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-04 00:00

Ja Keld. Det var jo før man fandt ud af at det eneste rigtige sted for Flådens leje er Frederikshavn. Havde det ligget der hele tiden var mange nationale katastrofer aldrig indtrådt. Og historisk set går jeg 400 år tilbage med denne påstand. At din datter er nødt til at flytte hen hvor pengene er, beviser vel bare endnu engang Jydernes suverænitet!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-08-04 00:04

Jeg går mere ind for Crèmant d`Alsace(Dietrich),
dertil et par dybhavshummere,og hvad dertil hører,så kan jeg
godt passe mig selv en 3 kvarters tid
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 00:05

Nu må du ikke grine Keldd, men jeg skulle over og vise nogle københavnere hvordan man reparerede firehjulstrækkere, men jeg fandt hurtigt ud af, at ddet ikk evar mekanikerne der var deres største problem, men lederne der fuldt ud levede op til alle FDM' s historier om autoværksteder, og det gad jeg ikke så jeg skiftede branche hvilket var meget belejligt da grunduddannelsen foregik i København.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-04 00:08

Nååh Keld. Det var da rart at høre at også du sætter pris på Bacchus og Lucullus glæder!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-08-04 00:09

Arne,nu ved jeg ikke hvor suveræne i er,pengene havde hun det udmærket med ,men de
kaldte på hende,der var vist noget de ikke kunne finde ud af,ha ha ha
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-04 00:10

Og til Bjarne: Vil det sige at du har fået din EDB-uddannelse på Københavns Kjøbmandsskoles EDB-skole? Ligesom jeg?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 00:15

Nej det var før jeg sprang ud i den tekniske del af IT verdenen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-04 00:15

Keld: Lad os stoppe den her. Vi får vist ikke ret meget mere sjov ud af det. Jeg har som EDB-specialist foretaget et haw af flyrejser til Sjælland for at hjælpe Sjæder i nød. Og der har sikkert været en ligeså heftig aktivitet den anden vej. Godt ord igen. Men NOGET skæg skal vi squ da ha'

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-08-04 00:16

Ja det sætter jeg stor pris på,men jeg mangler blækhatte i det område jeg er flyttet til.
De ynder jo at vokse på gamle tildækkede lossepladser,og hele Amager var sådan een,der manglede jeg aldrig nogle da jeg boede der.Jeg må ud at lede.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 00:18

Så gik der næsen en time med det her, nat, nat!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-08-04 00:19

Emilerne krydser hinanden.
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-04 00:19

Keld: De blækhatte du tænker på er formentligt Paryk blækhatte! Fat mod min ven, de findes mange andre steder også.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-04 00:23

Tak for svaret BjarneD.
Nogen SKULLE jo ha' point'sene, og du var den den var hurtigst ude.
Tak for en sjov Chat og sov godt begge to.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-08-04 00:24

Ja,de hvide paryk blækhatte,ikke de brune,jeg glor og glor og glor,på denne årstid.
det kan jo være jeg er heldig en dag.
Jeg må i seng nu,godnat----Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 00:26

Selv Tak og godnat vi kan måske finde på noget andet en anden dag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-04 00:28

Keld: Der findes IKKE brune Paryk blækhatte. Den der kommer nærmest til at ligne en Paryk blækhat hedder Skade blækhat, men den er brun-sort med HVIDE skæl. Stinker fælt og er aldeles uspiselig,

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-08-04 00:28

Det gør vi, det gør vi.
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-04 00:49

Keld: Hvis du gerne vil ha tilsendt et par rigtigt gode billeder af de to nævnte Blækhatte arter, så giv mig besked på min emil: svamp@inet.dk så skal jeg gerne tilsende dig dem!