/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
goldstar GHX820
Fra : moje
Vist : 682 gange
100 point
Dato : 14-08-04 23:14

hej derude!

jeg mangler en der omgående kan programmere et anlæg, der er opsat i Kbh.

mail mig på: morten@atz-group.dk
eller ring på: 29 700 938

hilsen

moje

Kommentar
Fra : bent_ottosen

Dato : 04-09-04 12:16

Telefonmontørerne A/S, Energivej 4, 2750 Ballerup, tel 70250930

dette selskab har tjek på centralen

Kommentar
Fra : bullerxx

Dato : 17-03-06 19:09

Hej Morten

Bedre sent, end aldrig.
Det er lykkedes mig at finde manualen til Goldstar GHX-820 både elektronisk og som original indbunden bog.
Da indholdet er det samme kan interesserede mail til mig på:
savedmessage@hotmail.com

og jeg sender manualen.
Den fylder ca. 0.7MB.

Hilsen fra /// Bullerxx

Kommentar
Fra : bullerxx

Dato : 07-06-06 16:15

Det er fint nok at have fået adgang til manualen for GHX-820.

Det næste problem vil nok være at få installeret de fire-tråds systemtelefoner, der skal benyttes.

Det afhænger hvorledes Bell stikkene er monteret på kablet.

Hvis du har et Bell telefon kabel med 4 ledninger og holder med tilledningerne til højre og kobberet (metallet/pindene) op ad.
(Du kan også benytte et 6 polet Bell stik, blot første og sidste pind ikke benyttes)

Med 4 polet Bell stik er konfigurationen:
Så skal første farve være: Gul - DR (+24Volt)
Så skal anden farve være: Grøn - VT ( nul Volt/ Stel)
Så skal tredie farve være: Rød - VR ( nul Volt/ Stel)
Så skal fjerde farve være: Sort - DT (+24Volt)

Nu står der STATION 100 i displayet på første apparat...

Progr. gøres fra lokalnummer 100.

Så denne beskrivelse virker.

Kommentar
Fra : bullerxx

Dato : 07-06-06 16:23

Hvad er så en GHX-820.

Det er en analog telefoncentral fra LG/Goldstar.
Den er født med mulighed for at kunne installere 4 systemtelefoner af typen GSX.
Der er modeller med 4, 8, 21 og 33 knapper, med eller uden display.

Grundsystemet indeholder mulighed for at kunne installere 4 analoge bylinier.
Dette kan udvides med COIB kortet (indeh. 2 analoge bylinier) op til ialt 8 analoge bylinier

Grundsystemet indeholder mulighed for at kunne installere 4 systemtelefoner af typen GSX.
Med KTIB kan der udvides med 4 systemtelefoner af typen GSX op til ialt 20 GSX telefoner.
Eller:
Med SLIB kan der udvides med 4 analoge telefoner op til ialt 16 analoge telefoner.
Max. antal telefoner er 20, og max. antal bylinier er 8. Derfor hedder udstyret GHX820.
///buller

Kommentar
Fra : bullerxx

Dato : 14-11-06 22:57

Det er desværre ikke mere muligt for mig at sende manualen som Word dokument mere, da dokumentet ved en fejl er blevet slettet.

savedmessage@hotmail.com

/// bullerxx