/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
200 point til ans
Fra : Benjamin.Hansen
Vist : 391 gange
200 point
Dato : 14-08-04 19:25

Hej ans tak for deltagelse i mit orkide spørgsmål som lovet kan du her hente 200 point
God weekend
mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 14-08-04 20:16

Hej Benjamin

Planten kan jo kun blive kønnere
Jeg har tidligere haft en lignende plante (uden blomster) skar den ned og den voksede op påny. Den skønneste blomst kom frem, og glad blev jeg.

God week-end hilsen ans

Kommentar
Fra : pevo

Dato : 14-08-04 22:44

Hej Benjamin og ans.

Ja, det er rigtigt, for når man skærer en plante ned bruger den sine kræfter
på at lave større rodnet - og så kommer den rigtigt.

Med hilsen
pevo.

Godkendelse af svar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-08-04 01:14

Tak for svaret ans.