/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kast ikke med sten så længe du bor i et ~
Fra : briani
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 02-07-02 00:58

Hej derude
Den 26-06-02 15:07 have Zonker lavet et spørgsmål med overskriften Er dette et tips eller nonsens
Spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/4604
Vil man læse diverse svar der kom til dette skal man købe svaret for 40 point-og det er ikke de 40 point værd.
Zonker kommer med en kritik af et tip der er kommet fra Rellom
http://www.kandu.dk/dk/tip/1626 .

Og nu kommer der et tip fra Zonker http://www.kandu.dk/dk/tip/1651
"Brian manden i midten"
Så er det jeg spørger er dette et tip eller nonsens?

Her er igen en eksempel på hvordan Zonker forsøger at ødelægge Kandu
Han tror simpelthen kun at det er hans tip og svar der kan bruges til noget og det i alle andre kommer med giver han en stærk kritik,og når man så gerne vil have et svar tilbage fra Zonker om hvad han mener,så er han tavs(han kan ikke en gang selv svare på det P,, han slynger ud) ja jeg kunne blive ved med at skrive om Zonker,men jeg tror jeg vil kopierer dette i stedet det kommer fra en bruger der kalder sig E,P

Fra : e.p.   Dato : 30-06-02 22:37

Zonker....1) Du lægger ud med på din helt egen arrogante måde at gøre/prøve på at gøre andre til grin/mindre værd end dig selv2) Du kommer med forslag til at jeg skal opdatere via-driver, det har jeg 1 gang skrevet at det har jeg ikke3) Og så en reinstallation af Direct X.....hvis du nu endnu engang læste hvad der er blevet skrevet, så ville du læse at jeg allerede har prøvet en ren win 2000 installation, og direcx 9.0 betaFortæl mig så hvorfor du mener du har gjort dig mere fortjent til mine point end de andre ??Andre kunne måske tænke "hvem har tisset på hans sukkermad" til dem vil jeg så sige, at det er kun zonker....Jeg mødte ham første gang her: http://www.kandu.dk/dk/spg/3947 hvor han skriver """svar er simpelthen for tyndt, der står sgu da intet om de tekniske data, bla. bla""" og når man spørger hvad meningen er, så kommer der ingen svar ??Her: http://www.kandu.dk/dk/tip/1532 hvor jeg oprettede et spørgsmål direkte til zonker http://www.kandu.dk/dk/spg/4165Her: http://www.kandu.dk/dk/spg/4477 hvor zonker skriver: """ Fatter i IKKE snart at DETTE IKKE ER ET FORUM for links og kommentarer til hvordan man finder ulovligt software??? Betal for det eller sælg din computer... mail på vej til service@kandu.dk"""MOAAAR..keld har hoppet i vandpytten......Zonker laver igen igen igen indlæget som formodet svar, og på den måde prøver på at score billige point, slutteligt skal det nævnes til dette, at der intet ulovligt var i spørgsmålet, og zonker svarer igen igen igen ikke på kommentarer til hans negative og arrogante måde at svare påHer: http://www.kandu.dk/dk/spg/4412 sidder jeg en nat, og keder mig....der kommer et spørgsmål, og nej.....jeg har ikke ret meget forstand på mobiltelefoner, men jeg hjælper gerne andre.....og efter at have søgt efter et svar i andre spørgsmål på kandu.dk, her http://www.kandu.dk/dk/spg/2642 bl.a. og et andet sted som jeg fandt hvor der stod at koden kunne findes på http://www.tst.dk skrev jeg (som en kommentar, og ikke formodet svar) Jeg kunne forestille mig at det var disse koder: http://www.tst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=98940772OK....det var ikke rigtigt, men så skriver zonker: """e.p. det var dog den værste gang pladder du skriver... Giv dog RIGTIG vejledning istedet for at mislede folk IGEN"""Jeg ville gerne vide hvad igen betød....så jeg spurgte: """Hvorfor skal du genere mig ligesom du gør her: http://www.kandu.dk/dk/spg/3947 og endda uden at svare mig på hvad fanden (undskyld sproget) jeg har gjort dig.....Og lige en sidste ting, hvad mener du med at jeg misleder folk IGEN... helt ærlig.......""""Og endnu engang kommer der ikke noget svarMen som briani skriver: """Til ZonkerDu skriverman skal ikke hjælpe hvis man ikke er sikker i sin sag.... Og slet ikke hvis man ikke ved noget om det Til det vil jeg bare tilføjeSå kan jeg ikke rigtig se hvad du laver herindefor der er da hverken hoved eller hale i meget af det du skriver i de forskellige spørgsmål der bliver stillet herinde."""Den sidste gang zonker "trådte mig over tæerne" var hvor jeg skrev dette tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/1606 som er en nem måde at åbne for porte på en speedstream 2601 for alm. mennesker uden de store IT-færdigheder....zonker kom med dette tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/1609 med overskriften: """fejl i tip om konfiguration af speedstream fra e.p"""Hvis man er en øvet bruger af internettet m.m. ville det måske være nemt (jeg er cisco certificeret, men kender ikke speedstream 2601 webinterface) men havde det været min far der skulle åbne for ICQ så kunne jeg være 100% sikker på at så var det mig der kom til at gøre det, og mange andre aner sgu da heller ikke om det er UDP eller TCP, eller hvilke porte der skal åbnes.....derfor er det en Smart og hurtig konfiguration af Netexpress router som jeg også skrev i overskriften på mit tipJeg tror godt jeg kunne blive ved med at skrive i 2 timer endnu, men helt ærligt, så gider jeg ikke....... Og zonker.....som jeg 1 gang har skrevet: Jeg er absolut ikke perfekt (og ønsker ikke at være det) men jeg prøver at hjælpe andre mennesker !!!!!!

Overstående er hentet fra spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/4685
Så E.P jeg håber ikke det gør noget jeg har kopieret din kommentar hertil..

Ja som i kan læse så er jeg alvorlig træt af Zonker
Hvad med jer?
Hvor er gode gamle Kandu blevet af?
Jeg vil påstå at Kandu var bedre før Zonker kom til

MVH Brian

Kommentar
Fra : User

Dato : 02-07-02 01:25

Hmmm...

Sig mig er der nogen på dette site der bare har glemt hvad det hele handler om? Altså at hhv. stille og besvare spørgsmål samt at skrive tips; hvis man skulle være i tvivl. Åbenbart er der nogle mennesker der elsker at sidde og kigge efter små fejl hos andre og de elsker så at få mere eller mindre ret, eller være såkaldte "korrekte"...
Har i hørt ordet "ignorer"?
Tag bare ovenstående indlæg fra Brian...det må da have taget pænt lang tid at lave det copy-paste arbejde osv... Vedkommende kunne da brugt tiden på at skrive et tip...?
>>Jeg vil påstå at Kandu var bedre før Zonker kom til<< -- Bahhh...det tror jeg ikke på...hvis man bare kigger på de fornuftige svar Zonker kommer med, så skulle det vel ikke være noget problem at sove roligt om natten? Der er vel ingen grund se på det fra den negative side...

Kommentar
Fra : Blight_dk

Dato : 02-07-02 01:50

Zonker kommer med alt for mange negative besvarelser og gør grin med de andre brugere. Og Brian har ret Kandu var MEGET bedre før Zonker kom til

MVH
Blight_dk

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-07-02 06:58

User mange tak for det obejktive svar.

Jeg husker også de udgydelser briani kom med mod Parkenns, da jeg startede her.

Problemet er snarere at han nu har set sig sur på en ny og så retter han skytset den vej.

Og hvad er der blevet af begrebet humor ? Når jeg laver et link, som det med manden i midten, er det for symbolsk at vise, at du nogle gange er taget med bukserne nede om knæhaserne, hvilket dette billede illustrerer. Men hvis du ikke forstår begrebet humor, forstår jeg pokker du er så emsig.

Jeg er ked af at sige det, men du må have det svært, hvis du ingengang kan se at andre laver en smule grin med dig, livet er også engang imellem en godmodig spøg.

Og nej Brian du tager meget fejl, hvis du tror at jeg tror, at mit tip med bukserne kan bruges som et tip, det var simpelthen en gimmick, som du ikke fattede en meter af. Og det illustrerer meget godt det jeg skriver ovenfor.

Og du kritiserer andre for at stave, du er jo en smule emsig, det må man medgive dig. Når man så påviser, at du simpelthen staver som en brækket arm, bliver du fornærmet som et andet skolebarn. Men hvis du ikke kan stave er det da helt ok med mig, men du skal så ikke forsøge at irettesætte andre, ligesom du gør nu.

Jeg tror Parkenns kan snakke med om en del af det jeg skriver, der er sikkert andre der vil det modsatte. Og fordi E.P. er morgensur og ikke rigtigt har fået fat i det jeg skriver, gør det dig IKKE til dommer over andre, selv om du meget gerne vil spille konge på www.kandu.dk.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-07-02 07:02

Til jer der ikke deltog i den debat som Brian omtaler er indlægget herunder :

-------------------------------------------------------
Hvad syntes i om dette tips :

http://www.kandu.dk/dk/tip/1626

Alle og enhver ved da udfra fra deres egen opfattelse hvordan de vil eller kan bedømme et tips, det kan andre da ikke sætte "regler" eller retningslinier op for.

Og det er da at gøre grin med andre mennesker når man siger, at folk kan/gør bedømme(r) tippet udfra hvad de syntes om vedkommende der skriver det ??

Jeg er altid af den opfattelse, at folk bedømmer tips udfra hvad de mener om tippet og absolut IKKE hvad de mener om personen.

Derfor har jeg givet dette tip 0 point, da jeg anser det for ubrugeligt.

Hvad er jeres andres mening ?
---------------------------------------

Svaret :

-----------------------------------------

Fra : Picasso Dato : 30-06-02 00:16

Jeg er enig med Catbody, men sådan virker dette system bare ikke...! Ærgerligvis. Jeg har skrevet et udmærket tip, synes jeg selv og det er vurderet meget ringe og dette skyldes at folk med lav interesse for sport (hvilket tippet omhandler) ikke finder dette tip interessant - ergo - derfor vægter de det ikke særlig højt. På en måde er jeg træt af dette, da tippet jo så ikke når ud til de rigtig mennesker (eller også er jeg bare omgivet af folk, der ikke finder cykelsport interessant) og på den anden side - hvis folk ikke gik ind på tippet - så fik man jo heller ikke sine point før om laaaaaaang tid, da det jo så skal være ved et rent tilfælde at der kommer en forbi, som rent faktisk er interesseret i emnet...! Men stedet her er som vi former det til at være... ergo vi bestemmer selv hvordan vi skal opfatte et tip. Det er bare op til den enkelte at tage sig selv i nakken og rent faktisk bedømme et tip ud fra dets saglighed i stedet for at tænke længere ud i 'spillets' videre forløb... forstår I hvad jeg mener... eller er det her nonsens?

Godt initiativ til en debat Zonker.

Nå, jeg rejser på mandag så jeg må vente med at hører jeres svar til om en uge, hvis det da ikke bliver i morgen altså

Hey fra Picasso
-----------------------------------------------

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-07-02 10:51

Hej User
Tak for dit indlæg
Nu elsker jeg ikke at kikke efter små fejl ,men når der er en bruger herinde ved navn Zonker som kun er ude på at ødelægge Kandu,så reagerer jeg promte,han har siden han startede herinde den 23-09-2001 været meget flabet over for andre bruger,og givet dem en del kritik,så mange af de gamle brugere simpelthen har valg at forlade Kandu.han har på sin egen arrogante måde kun ment at alt hvad der kommer fra ham er korrekt,og det der kommer fra andre,dur ikke.
Kandu er vel for alle?
Og når han så gang på gang sætter alt hvad han skriver som et formodet svar,i håb om at opnå point,eller håbet om at det er en ny bruger der har stillet spørgsmålet,som ikke er inde i det med at give point,ja så tilfalder disse point automatisk Zonker efter 14 dage,mange tror også at de bliver nød til at godkende det formodet svar der ligger til dem.
Du skriver der kommer fornuftige svar fra Zonker
Ja måske en enkel eller to
Men hans fremgangsmode og tone bryder jeg mig bestemt ikke om
Her er lige et par eksempler
http://www.kandu.dk/dk/spg/4323
Fra : zonker   Dato : 12-06-02 20:03

Brian din brokkerøv, hvornår for du fingeren ud og kommer videre

http://www.kandu.dk/dk/spg/4198Fra : zonker   Dato : 06-06-02 16:39

LOL Parkenns... Det vsar er at sige skid og brug fingrene til at tørre dig med, for lpkumspapir vil du ikke finde her....En middelmådig løsningdassaint løsningen fra catbody virker faktisk og er den eneste metode til at komme videre med at få løst dit problem.

http://www.kandu.dk/dk/spg/4638

Fra : zonker   Dato : 28-06-02 11:43

Carl Munk det var dog den værste gang pladder jeg har set i lang tid. Hvad med om du fik undersøgt din hjerne inden du udtaler dig.

MVH og en forsat god dag Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-07-02 11:17

Til Zonker
Du skriver
Og du kritiserer andre for at stave,
til det vil jeg bare tilføje at det var dig der startede med at kritiserer den måde jeg stavede på
http://www.kandu.dk/dk/spg/4564
Brian din brokkerøv, få dig et stavekursus i stedet for.
Man staver IKKE til fortæller med d.
Og se så at kom videre i dit liv, hvis du ellers har et sådant ?

Vedr: dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/1651
som du siger ikke er et tip
hvorfor har du så skrevet det under tip-det kan da kun være for at opnå flere point fra din side,ellers så have du vel skrevet den under et spørgsmål

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 02-07-02 11:58

Hej!

Jeg har for lidt siden sendt følgende indlæg vedrørende spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/4604 fra Zonker:

"Hej!
Zonker skiver:
"Hvad syntes i om dette tips :
http://www.kandu.dk/dk/tip/1626
Alle og enhver ved da udfra fra deres egen opfattelse hvordan de vil eller kan bedømme et tips, det kan andre da ikke sætte "regler" eller retningslinier op for.
Og det er da at gøre grin med andre mennesker når man siger, at folk kan/gør bedømme(r) tippet udfra hvad de syntes om vedkommende der skriver det ??
Jeg er altid af den opfattelse, at folk bedømmer tips udfra hvad de mener om tippet og absolut IKKE hvad de mener om personen.
Derfor har jeg givet dette tip 0 point, da jeg anser det for ubrugeligt.
Hvad er jeres andres mening ?"

Relloms tip nr. 1626:
"Du kan bedømme tips ud fra to kriterier:
1) Din mening om tippets ophavsmand.
2) Din mening om, hvad tippet reelt er værd.
Husk blot, at kun hvis du anlægger kriterium nr. 2, kan andre bruge din bedømmelse til noget."

Jeg forstår slet ikke alt hulumhejet omkring dette tip, som jeg egetligt synes er en hævet finger til os alle, om hvordan vi skal vurdere tip.
Rellom gør jo os opmærksom på, at vi bør bedømme tippet ud fra hvad vi og andre brugere kan bruge tips til og lad være med at tænke på personen.

At nogen føler sig trådt over tærene kan jeg ikke se nogen grund til.

Vi har i mange spørgsmål tidligere diskuteret Zonker og hans Irriterende kommentarer og brug af formodet svar. Nu er det desværre fremme igen.

"Zonker" - du er stadigvæk på ignorer-liste! Det kan godt være du synes det er morsomt; men jeg synes det er sk... irriterende, og til glæde for bl.a. dig, har jeg ikke lyst til at svare på spørgsmål, give tip m.m.; desværre har jeg meget svært ved at lade være når bægeret bliver fyldt op igen og igen.

"Zonker" - der skal helst være plads til os alle, og meget kunne være meget lettere og mere behageligt, hvis du kunne lade være med at komme med dine nedladende kommentarer, og nøjes med at svare til den der har stillet spørgsmålet.

Så "Zonker"! - Tænk dig venligst om før du kommer med dine unødvendige kommentarer. Dit spørgsmål og krtik af tip nr. 1626 finder jeg helt overflødigt, tag dog at læs det ordentligt før du farer til skriveriet. Jeg kunne finde mange eksempler på dine nedladende kommentarer, men jeg gider ikke at beskæftige mig mere med dig før du ændrer holdning til en lidt mere behagelig.

Hvis du virkelig er så tynget af tilværelsen, så opret et spørgsmål og fortæl hvad der virkelig nager dig i stedet for at svine andre til.

MVH
Bjarne H

Kommentar
Fra : franke

Dato : 02-07-02 15:32

Jeg håber at der er nogen som gider at læse alt det her pladder,- for det ville da være lidt synd for Zonker og Briani hvis de havde brugt al den energi bare for at skrive til hinanden.

Vi er på internettet, i cyberspace, i et anaki, et kaos. Ingen rigtige mennesker, ingen ærlige, ingen troværdige. Vi kan skjule os bag navne, synonymer, avatars og ip-adresser. Vi kan spille gud, engel, svinehund eller sur og glad, uden at nogen kan se vores sande jeg. Derfor må vi lære at leve med at nogen går over streger, som i den virklige verden betyder noget for os. Der er ingen grænser her i denne verden af bits og bytes. Så se væk fra det som du ikke kan lide, og fokuser på det positive. Du kan ikke ændre nettet, og det er netop en af styrkerne ved nettets opbygning. Kaos er en stærk energi. Lad ikke din holdning til Zonker eller Briani eller nogen anden ødelægge det. Think different. Think posiv......

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-07-02 15:34

Kære Franke netop min pointe

Tak for det positive indlæg og hav en fortsat god dag .

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 02-07-02 16:08

God kommentar franke, kunne ikke ha` sagt det bedre selv.

Iøvrigt, skulle rønnebærene ikke være modne og søde netop nu?

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-07-02 16:20

Noget i den dur

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-07-02 17:16

Til Zonker
Dejlig at se at mit spørgsmål kan få dig op af stolen,det beviser jo at du godt kan svarer når der bliver spurgt om noget,det er der mange brugere der tit har efterlyst fra din side,så det skal du have tak for.
Du skriver
Faktisk har forumet været ganske roligt siden du blev væk
Til det kan jeg oplyse jeg har aldrig været væk,men bare holdt mig lidt i baggrunden,for at give plads til andre
Ligeledes skriver du
Parkenns har fortjent høstet en ihærdig pointscore herinde i forrige måned medens du sidder og er bitter og ødelagt og ikke kan acceptere et nederlag.
Hvad er det nu for et nederlag jeg skal acceptere?
Er det fordi Parkenss har taget den gule føretrøje-for det har hun da virkelig fortjent,hun kommer med nogle virkelige gode svar og kommentarer der kan bruges til noget,ja Zonker af hende kan du lærer meget ,om jeg har en første eller en anden eller en sidsteplads herinde,er for mig lige meget,bare man kommer til sine point på en fair måde.
Vedr: din henvisning til dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/1819
Og dette http://www.kandu.dk/dk/spg/2288
Dem ønsker jeg ikke at kommenterer,efter så lang tid-da der jo er fundet en løsning på begge spørgsmål,som man jo kan læse hvis man går ind og læse alle kommentarerne fra begge spørgsmål.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-07-02 21:08

Så når alt kommer til alt har du jo givet mig ret i det jeg skriver og derfor burde du også lægge låg på og komme videre.

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 02-07-02 22:21

Ja, nu kan du jo selv se, hvor barnlig du er Zonker/User og hvad du ellers kalder dig.
Jeg gider heller ikke at se dine indlæg mere, så læs dog mellem linierne og find dig en chatgruppe for børn!

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-07-02 22:30

Kære Peterpo

Fordi du er morgensur behøver det ikke gå ud over os andre.

Fordi du tror at du ved at User og Zonker (mig her) er samme person tager du meget fejl.

Og fordi der er en, som er objektiv og ikke har din mening, burde du respektere den om du bryder dig om den eller ej er mig uvedkommende.

Jeg ved bare at du ikke kan eller skal sætte mig som samme person som User, da vi er to forskellige individer. Og User vil sikkert heller ikke sammenlignes med mig ?

Så til en anden gang ville en smule omtanke havde hjulpet dig, inden du buser ud med en masse påstande, som du ikke har bevis for og som andre mennesker ABSOLUT ikke skal beskyldes for når du ikke kan bevise en pind.

Brian har trods alt været konstruktiv i dele af sin kritik (og tak for det) medens du bare turnerer derudaf, uden at havde fattet hvad der er foregået herinde.

Men jeg kunne vel heller ikke forvente andet eller vil du overraske mig positivt ? hvis ja skal du være meget velkommen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-07-02 22:38

Ja Ja lad dog barnet Zonker more sig
Mens han leger kan jeg lige tilføje dette
I en af hans overstående kommentarer skriver han dette
Og du kritiserer andre for at stave, du er jo en smule emsig, det må man medgive dig. Når man så påviser, at du simpelthen staver som en brækket arm, bliver du fornærmet som et andet skolebarn. Men hvis du ikke kan stave er det da helt ok med mig, men du skal så ikke forsøge at irettesætte andre, ligesom du gør nu.

Til det svare jeg
til det vil jeg bare tilføje at det var dig der startede med at kritiserer den måde jeg stavede på
http://www.kandu.dk/dk/spg/4564
Brian din brokkerøv, få dig et stavekursus i stedet for.
Man staver IKKE til fortæller med d.
Og se så at kom videre i dit liv, hvis du ellers har et sådant ?

Her til aften kunne man læse her
http://www.kandu.dk/dk/spg/4737
Zonker skriver i en kommentar dette
Sæt nogle får til at gnave de mæølebøtte rned spå er du af med dem og plant så når det er sæson, så dine gevækster får d enedste vækstbetingelser.

Så er det bare lige jeg siger
Man skal ikke kaste med sten så længe man selv bor i et glashus
MVH Brian

Kommentar
Fra : User

Dato : 02-07-02 22:41

Udmærket kommentar der Zonker...Gider ikke bruge tid på at uddybe det, selv om, efter at bedømme Peterpo, godt kunne gå hen og blive nødvendigt...

Peterpo: "Jeg gider heller ikke at se dine indlæg mere" "nu kan du jo selv se, hvor barnlig du er Zonker/User" ---> Jamen hov...hvem er det nu lige der er barnlig...

Du har da åbenbart brug for lidt mere tid til at sidde og tænke over det du skriver...Så istedet for at du sikkert skriver en kommentar til kunne du jo have skrevet en ordenlig en fra starten...
Better luck next time

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-07-02 23:16

Til Peterpo
tak for dit indlæg
som gav mig lidt at tænke over
kan det nu passe at Zonker/user er den samme person/det vil jeg personlig ikke påstå når jeg ikke er sikker
men det ser sku da lidt mærkelig ud,at Zonker svarer på dit indlæg kl 22:30 og kort tid efter kommer der så en kommentar fra user
jeg have en kommentar til users indlæg kl 1051,og den har jeg da ikke fået en tilbagemelding fra
MVH og en forsat god aften Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-07-02 23:17

Til Peterpo
tak for dit indlæg
som gav mig lidt at tænke over
kan det nu passe at Zonker/user er den samme person/det vil jeg personlig ikke påstå når jeg ikke er sikker
men det ser sku da lidt mærkelig ud,at Zonker svarer på dit indlæg kl 22:30 og kort tid efter kommer der så en kommentar fra user
jeg have en kommentar til users indlæg kl 1051,og den har jeg da ikke fået en tilbagemelding fra
MVH og en forsat god aften Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-07-02 23:47

Tak for dit indlæg
MVH Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-07-02 07:33

Og læg så låg på den debat.

Peterpo for din egen skyld, så vær objektiv og se hvad du får ud af den svada, som du fyrede af. Bare et råd, som du sikkert kan gå brug for.

Sidste gang jeg påviste det du skriver, var da jeg fandt 2 nøjagtigt ens sætninger i et indlæg fra dk og briani og satte dem i samme bås, med dette som bevis. Resultat kandu.dk har slettet begge indlæg og det gik meget stærkt kan jeg love dig.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-07-02 07:46

Godmorgen Zonker
Nu er det jo mig der skal lukke dette spørgsmål ikke
og det skal jeg nok snart gøre
bare du kan love mig at du for eftertiden vil bruge en ordenlig tone her på Kandu
og at du vil tænke dig om 2 gange før du sætter noget til et formodet svar
og du tilsidst også lader være med at bruge alt den kritik over for andre brugere herinde,husk på vi skal være her alle sammen,også dig
kan du love mig dette?
til gengæld lover jeg at jeg nok skal lade være med at skrive mere om dig herinde
så Zonker lad mig slutte denne herlige regnvejrsdag med at sige
det er op til dig
MVH Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-07-02 16:30

Med den svada der kom meget uberettiget fra Peterpo igår syntes jeg nu ikke at initiativet ligger her.

Det har, sådan som jeg ser det, flyttet sig en del.

Jeg har for længst lagt låg på, men Peterpo fortsætter ufortrødent.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-07-02 22:29

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spurgte dig om i min kommentar kl 07:46??
Du skriver perterpo,forsætter ufortrødent
så vidt jeg kan læse,er der kun kommen en kommentar fra hans/eller hendes side

Vær venlig at svarer mig på min kommentar til dig
kan du holde og love de overnævnte ting jeg spørger om?
Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-07-02 07:38

Hej Briani

Det er al ære værd, at du gider bruge en masse tid og energi på at få Zonker til at opføre sig ordentligt.
Så idealistisk er jeg ikke selv. Under "Er dette et tips eller nonsens" er mine kommentarer til ham udarbejdet efter princippet: så kort og så hurtigt som muligt!
Jeg kunne sagtens have uddybet kommentarerne meget mere. Men det gjorde jeg så ikke. Gad ikke.
Jeg investerer gerne tid og kræfter i en god sags tjeneste - men kun, hvis jeg tror på, at anstrengelserne vil bære frugt. Og det tror jeg ikke på i tilfældet Zonker.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 09-07-02 04:25

Hej.

Gider ikke skrive alle Jeres navne.

Vil bare lige fortælle, at da jeg startede her på kandu, syntes jeg det var alletiders
sted, og var her også meget.

Men når jeg sidder og læser alt dette vrøvl om hvad så den ene har gjort og sagt, og så den anden, jar gjort og sagt (eller IKKE sagt) så er det lige før jeg føler at jeg er kommet i BØRNEHAVE igen.

Men det er jeg måske også???????????????

Jeg har i hvert fald ikke meget lyst til at være med ret meget længere, for jeg syntes ærlig talt, at alt det der bliver skrevet her, OVERHOVEDET IKKE HAR NOGET MED SPØRGSMÅL & SVAR AT GØRE. For mig er det gået hen og blevet en diskusionsklub, hvor den ene skal gøre sig bedre end den anden. Og jeg tror ikke det er derfor denne side er lavet.

Den er vel netop lavet fordi vi er nogle seriøse mennesker, som sommetider har et eller andet på hjertet, og som der muligvis sidder et andet seriøst menneske og lige præcis har svaret på, og det syntes jeg har været rigtig godt, at man kan hjælpe hinanden på den måde.

Meeeeeeeeen, som det hedder, "det gode får jo DESVÆRRE en ende".

Så nu må I hygge jer i jeres "lille klub". Og så se hvem der kan få SKRABET flest point sammen.Man skulle næsten tro det handlede om flere MILLIONER der er på spil her.

Ha' det fortsat godt i BØRNEHAVEN.
(eller ER det virkelig VOKSNE mennesker der opfører sig sådan) ????

Med venlig hilsen
en tidligere meget glad bruger.
Mone

PS.: Hvis der er stavefejl, så vær så venlig at overse dem, for med hensyn til det, så tror jeg ikke der er nogen her der har noget at lade hinanden høre. For jeg har da set masser af stavefejl, men så længe man kan forstå hvad spørgsmålet går ud på, så er det vel HAMRENDE ligegyldigt ik'???? Ja jeg spø' bare. (hvis man altså må)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-07-02 09:44

Hej Mone

Børnehave eller ej, så er det dog en kvalitet, at der er plads til ALLE meninger - også til din! Iøvrigt er det kun et lille mindretal af brugere, der kommer til orde her, og de/vi kan vel næppe være repræsentative for kandu.dk som helhed?
Så at du vil holde op på det grundlag, er efter min mening at overreagere temmelig voldsomt.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 12-07-02 16:52

Hejsa

Point, point, point, point også point igen!

Mvh
Croaks

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 14-07-02 11:13

Endnu en typisk "Zonker"
http://www.kandu.dk/dk/spg/2003

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 14-07-02 23:59

Jaja Peterpo.....
Jeg har også 1 fra i morges..... http://www.kandu.dk/dk/spg/3723 og der er sikkert mange flere af typiske "zonker svar".....

Jeg har desværre ikke aboneret på spørgsmål i denne kategori, så jeg havde desværre ikke set dette indlæg før nu....

Netop fordi jeg skrev indlægget som er brugt i "spørgsmålet" har jeg fået 3 henvendelser fra brugere af kandu.dk.....de 2 af brugerne ville bare takke mig for mit indlæg omkring zonker, mens den 3. person har skrevet til mig i et forsøg på at opfordre mig til at få/forsøge at få zonker "smidt på porten"
Jeg ved at personen har skrevet til flere andre personer på kandu.dk og jeg har lovet hende at hun forbliver anonym, hvilket jeg håber i andre også vil gøre.....
Ups....jeg kom lige i tanke om at mailen er blevet slettet i forbindelse med en formatering, men jeg skriver lige til hende og får hende til at sende den igen !!!

Jeg har (og er stadig) været en aktiv bruger på http://www.eksperten.dk hvor jeg har været meget glad for at være, men på grund af brugere som hele tiden følte at de skulle administrere sitet, og andre som ville modarbejde disse, var jeg blevet træt af stedet....
Derfor blev jeg glad for at komme på et lign. site hvor der så ud til at være mere "frihed" ..........men denne frihed måtte jeg hurtig konstatere at zonker kunne få ødelagt Bl.a. noget som det her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/4477 hvor zonker skriver: """ Fatter i IKKE snart at DETTE IKKE ER ET FORUM for links og kommentarer til hvordan man finder ulovligt software??? Betal for det eller sælg din computer... mail på vej til service@kandu.dk

Ang. Mone's indlæg så er det nok lidt a'la en børnehave.....på eksperten kan man se hvordan folk reagerer hvis man sætter 200 point på at få en driver.....så bliver der ballade.....men sådan vil det altid være på eksperten, og sådan bliver det sikkert også på http://kandu.dk

Jeg skal med det samme sige (skrive) at jeg også gerne vil have point...
1) Jeg kan vinde en præmie
2) Jeg kan måle mig med andre......At måle sig med andre er nok mest en mande-ting, men et forum/site som dette ville ike have halv så mange brugere uden dette point-system.....
Det er ærgeligt, men jeg hjælper for at fortjene mine point (og skriver tips, hvoraf nogen er bedre end andre..... ) men det her: http://www.kandu.dk/dk/spg/3723 er ????

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 23:28

Kære e.p. og Peterpo

Kig på hvad der står i sætningen ??
citat "Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??"

Skåret ud i pap står der, at hvis man ved en fejl har glemt at lukke sit spørgsmål opfordres man på en venlig måde at huske det.

Men Peterpo jeg fik jo ret tidligere, du fortsætter simpelthen ufortrødent sammen med din nye kompagnon E.P.

Så kan de der læser det jo selv vurdere om jeg har ret eller ej.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 15-07-02 23:48

så kunne du jo ligge det som en kommentar, evt. sammen med en brugsvejledning på hvordan man lukker spørgsmålet.....
Jeg troede du havde så mange point fordi du hjalp folk, men størstedelen af dem får du jo fordi du laver disse små søde opfordringer som et svar, og efter en måned bliver spørgsmålet automatisk lukket, og du får så point for noget du ikke har haft en skid med at gøre (fordi du lægger opfordringen som et svar)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 15-07-02 23:53

Og kære zonker......
Skåret ud i pap så står der: "Jeg håber ikke du lukker spørgsmålet, fordi hvis du ikke gør så får jeg pointene"
hvilke andre interesser skulle du ellers have ?????

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-07-02 06:14

magen til imbecile udtryksform skal man lede længe efter. Faktum er at du forsnævrer dig i dit eget udsyn og ikke tager et nøjagtigt view over konsekvenserne udfra et objektivt syn på de faktiske opstændigheder for svarene, så ville du se noget ganske modificeret på tingene, som de virkelig forelå.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-07-02 06:17

Og misundelse er stadigvæk en grim ting, men du vil jo ikke forstå at det kræver intens løsning af spørgsmål og ikke en omsiggribende med en masse værdiløse tips som du vælter derudaf i din ungdommeligshed kådhed overfor det modsatte køn, med henblik på kun at imponere dit egoistiske jeg.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-07-02 10:22

Til Zonker
Ja Ja Zonker pointhunter,så er jeg tilbage igen fra en dejlig ferie i italien
og det første jeg kan læse er at du forsætter med at score meget meget billige point,ved at gå ind og finde ubesvarede spørgsmål,og ved dem skriver du som formodet svar-Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette-hvis det ikke er for at score billige point,så har jeg gået i skole forgæves og burde nok søge om at få mine skolepenge tilbage,ligeledes forsøger du på at snige dig udenom ved at skrive til ep og peterpo( Skåret ud i pap står der, at hvis man ved en fejl har glemt at lukke sit spørgsmål opfordres man på en venlig måde at huske det)
Hvis du virkelig mener det hvorfor skriver du det ikke bare som en kommentar?
men håber du har moret dig godt med at bruge en hulens masse tid på at lede og lede på kandu for at finde ubesvarede spørgsmål? en meget ufair måde at opnå point på,brugere herinde har forsøgt at hjælpe med at løse diverse proplemer rundt omkring,men du får point for noget du ikke har hjulpet med
SKAM DIG SKAM DIG
det er simpelhen træls man abonnerer på nogle grupper herinde,og så kommer der en email til en der fortælder at der er kommet et svar på det spørgsmål man abonnerer på,og når man så går ind og læse det så er det bare fra dig med din åndsvage opfordning om at få lukket spørgsmålet
her er nogle eksempler
http://www.kandu.dk/dk/spg/1557
http://www.kandu.dk/dk/spg/1210
http://www.kandu.dk/dk/spg/1367
http://www.kandu.dk/dk/spg/1621
http://www.kandu.dk/dk/spg/1473
http://www.kandu.dk/dk/spg/1518
http://www.kandu.dk/dk/spg/1977
http://www.kandu.dk/dk/spg/1502
http://www.kandu.dk/dk/spg/2253
http://www.kandu.dk/dk/spg/4564
http://www.kandu.dk/dk/spg/1634
http://www.kandu.dk/dk/spg/1627
http://www.kandu.dk/dk/spg/1715
http://www.kandu.dk/dk/spg/2031
http://www.kandu.dk/dk/spg/2147
http://www.kandu.dk/dk/spg/1825
http://www.kandu.dk/dk/spg/4691
http://www.kandu.dk/dk/spg/1650
Brian

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 16-07-02 15:31

Hej Briani,

tja... der er faktisk over 250 lignende tilfælde... jeg har bl.a. fået en liste tilsendt fra en der var lidt knotten over denne måde/metode Zonker bruger... og faktisk sere det ud til at selve den automatiske luknings tid på et formodet svar kun er en 12-14 dage...

jeg var en overgang i tvivl om jeg sku' respektere Zonker eller lade være... Jeg var også i tvivl om han var en på 15 eller måske en på 35...
Jeg må indrømme at jeg stadig er i tvivl mht. til alderen... Men jeg har totalt mistet respekten overfor Zonker...

jeg var noget skeptisk da jeg fik tilsendt den liste... men da jeg gik den igennem... og fik sendt en mere... ku' jeg godt se det var totalt vanvittigt... Jeg må ærlig tilstå nu hvor jeg har gennem analyseret disse indlæg er der en ting der er slående...
og det er det beregnende motiv der ligger bag... det er den eneste grund jeg ka' se til det... det ser virkeligt ud som om der er et mønster i det... en lille gruppering den ene dag... så en ny gruppering en anden dag... det sku' jo nødigt springe lige i øjene hvad der er blevet fortaget...

Til Zonker,

du skriver lidt længere oppe...

"Og misundelse er stadigvæk en grim ting, men du vil jo ikke forstå at det kræver intens løsning af spørgsmål og ikke en omsiggribende med en masse værdiløse tips som du vælter derudaf i din ungdommeligshed kådhed overfor det modsatte køn, med henblik på kun at imponere dit egoistiske jeg"...

Zonker hvor er du virkelig dygtig til at beskrive dig selv... det ku' ikke være sagt bedre... Men du er jo også lærer (eller er du)...
alt det her udspringe sgu' ikke af missundelse... men af en krænket retfærdigheds følelse... der er folk herinde der faktisk vil hjælpe... hvorimod det nærmere virker som om du kun er ude på at score point...og få lukket spørgsmål uden at hjælpe...
og mht. tips og eventuelle "imbecile udtryksformer", tja... så har du vel ikke selv noget at lade nogen hører for...
og hvilken intens løsning af spørgsmål er det at skrive "vær venlig at lukke spørgsmålet osv." over 250 gange, ud over det selvfølgelig ka' være hårdt at lava "Cut&Paste" over 250 gange...
og Zonker hvis du vil... Ska' jeg gerne putte listen herinde så du selv ka' se hvor mange steder du har gjort det her... det er ikke få steder... men det ved du jo nok selv...

så min respekt er ret lille... og forbliver nok med at være det...

Mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-07-02 20:31

det ville være spild af dine evner strarup, at gennemgå alle de emner, men den er stor tro mig.

Jeg var såmænd godt og grundigt træt af alle de åbne spørgsmål som kandu ikke gider gøre noget ved, så valgte jeg min egen løsning alle grupperne igennem. Og det ser ud som om det hjalp til at få lukket en del af dem.

Strarup du har hele tiden været fair og ligefrem, tak for det.

Desuden skylder jeg en tak til Parkenns, for de objektive indlæg uden for megen maleri og farvet mening.

Men når Brian igen igen, sammen med sin lille klan bestående af e.p. og så PeterPo, igen og igen kommer med deres undskyld udtrykket "ævl", så forfatter jeg sådan en smøre som ovenfor, for ellers går den ikke direkte ind.

Og Strarup hvis du kigger tilbage i bakspejlet vil du set at Brian igen og igen er indblandet i at lege far for andre herinde, den sidste uheldige som blev belejret over en længere periode var Parkenns, hvilket du vil se hvis du bladrer i arkivet. Og det er jeg godt træt af.

Og jeg deltager gerne i at besvare diverse spørgsmål herinde, men når man tærsker langhalm igen og igen på det samme uden at komme ud af starthullerne så er den jo kun ensrettet og det kommer man igen vegne med.

SÅ derfor er situationen som den er.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-07-02 21:08

Ja ja Zonker undskyldinger er der nok af
den eneste jeg har haft en fejde med herinde er Parkenss men hun var da til at snakke med,og denne fejde er forlængst begravet,ingen grud til at begynde at grave det op igen.
Det var bedre du svarede på det du blev spurgt om,både her og rundt omkring på nettet,men det kan du jo ikke fordi du ved du er i modvind og ikke ved hvad du skal svare
du skriver jeg leger far herinde over for andre-HVEM?
hvis du absolut syntes der trænger til at blive ryddet op herinde,så kunne du jo skrive det du gør som en kommentar eller sende en email til kandu,men du er jo helt besat af point

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-07-02 21:28

Zonker....
1) Jeg har ingen klan med nogen
2) Jeg har aldrig i dette forum generet nogen OVERHOVEDET (Udover dig)
3) Jeg har aldrig kritiseret nogen i dette forum (Udover dig)
4) Jeg har aldrig kritiseret nogens meninger (Udover dine)

Og altsammen startede her: http://www.kandu.dk/dk/spg/3947 som vistnok var det 1. eller 2. spørgsmål jeg deltog i.....
Og hvis du kigger hele skidestakken igennem som briani har kopieret øverst, så vil du jo se at hver gang du har været "ude med riven" overfor mig, og jeg har bedt om en forklaring så har du ignoreret mig...

Jeg har så senere erfaret at du har det bedst med at være på nakken af alle herinde (undtagen strarup og Parkenns)

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 100 point
Dato : 17-07-02 21:29

briani.....
Hvis du bruger mit indlæg en anden gang, så bør der nok medfølge en forklaring til indledningen som er en forklaring til sucks (alias zonker) som bliver sur over jeg afviser hans (som det kan læses) meget dårlige "formodet svar"

Jeg har ikke lyst til at blive kendt på kandu.dk som en sur motherfucker som tromler løs.......
Et par tryk på "enter" hist og her, vil også gøre det mere læsevenlig

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-07-02 21:49

Hej e.p
Jeg syntes at min indledning fortæller alt,også med en forklaring på hvorfor jeg kopierede din kommentar
da alt hvad der står i din kommentar rammer plet,og at mange af de ting der står skrevet,ville jeg selv have skrevet
og jeg slutter da også med at skrive
Så E.P jeg håber ikke det gør noget jeg har kopieret din kommentar hertil..
Så blive kendt på kandu som en sur motherfucker-det tror jeg nu ikke du gør
jeg opfatter dig som en venlig og rar person og det tror jeg også alle andre herinde gør,untaget pointhunteren Zonker.
jeg vil slutte med at undskylde at jeg brugte din kommentar(men jeg tror nu ikke du har noget imod jeg gjorde det)da vi jo har den samme mening om ham der du ved,men jeg skal nok lade være en anden gang okay?
Kan du have en forsat god aften
mvh Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 22:08

Brian dog.....

Hvor du tager grueligt fejl....

Hvis min mening var så sort som du udgiver den fro skrev jeg vel ikke :

"Tak for svaret. Også tak til dig e.p. Var desværre svært at give pointene ud, da begge svar var gode. Men Strarup gav mig en dle at arbejde videre med og tak for det."

For alle som læser dette er der da kun positivt at hente i den sætning Oder hûr ?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-07-02 22:28

Det var 100% iorden

Kommentar
Fra : happengut

Dato : 11-08-02 09:46

Der skal være plads til os alle!
Den sætning dukker op mange gange i denne tråd. Det er jo det det hele handler om. Jeg tror at det hedder "frihed under ansvar". Denne tråd opstår Ikke fordi der ikke er plads til Zonker, men fordi HAN ikke giver plads til andre. På den måde sætter han sig selv ud på en sidelinie. Hvis han sviner andre til fortjener han ikke bedre selv!

"Og fordi E.P. er morgensur og ikke rigtigt har fået fat i det jeg skriver, gør det dig IKKE til dommer over andre, selv om du meget gerne vil spille konge på www.kandu.dk."
Er det ikke netop det du gør Z, når du opfordrer folk til at afvise svar?? Burde de ikke netop selv vurdere de svar de får? Eller er du hyret som dommer??

"Så kan de der læser det jo selv vurdere om jeg har ret eller ej."
Jeg kender Gennie RL og ved at han tænker lige præcis sådan når han svarer på et spørgsmål. Hvorfor blander du dig så, Z??

Og med hensyn til din opfordring om at lukke spørgsmål:
Hvis din mening var en nobel ide om at rydde op i diverse forummer havde du muligheden for at afgive det både som tip og kommentar. Af 3 muligheder vælger du at afgive det som et svar! Tja, jeg har ikke gidet at gå gennem de lukkede spørgsmål, men hvordan kan "vær venlig at lukke spørgsmålet" være et SVAR på hvordan man lettest alpper en cykel (eller havd spørgsmålet nu har været)???

Mvh
Happengut

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 13-08-02 10:41

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 25-08-02 14:22

Jeg vælger nu at lukke dette spørgsmål om Zonker da den har kørt længe nok.
og som jeg ser det har det hjulpet,Zonker er begyndt at opfører sig bedre herinde,så tak for det Zonker.
Jeg har valgt at give EP mine point fordi jeg brugte et tidligere indlæg fra ham i mit overstående spørgsmål
og så fordi at jeg ved at EP elsker superpoint
MVH Brian