/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hej office 2003 problem
Fra : martinolesen1234
Vist : 316 gange
20 point
Dato : 14-08-04 17:33

hej med jer

jeg har lige købt office 2003 men dum som jeg er blev det den engelske version

så mit spørgsmål er kan man få en dansk sprog pakke??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-04 18:25

I princippet kan man vel købe de fleste almindelige anvendte sprog til office uanset nationalitet! Spørgsmålet er ikke om et er bedre at få din engelske office ombyttet til en dansk, hvis det er muligt?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 14-08-04 18:33

Jeg tror ikke du kan få din office 2003 lavet om til en dansk brugerflade, for det er vel det du er interesseret i at få, derimod kan du udmærket skrive dansk på den det skulle ikke give de store problemer også uden at skulle købe noget ekstra. altså du skal prøve at få den byttet den du har fået

Kommentar
Fra : martinolesen1234

Dato : 14-08-04 18:52

jamen jeg har købt det for et stykke tid siden og jeg havde ikk kiggede vidre på det også da jeg ville installer det så kom der noget engelsk frem så.....

det ved jeg sku ikk lige hvad jeg skal gøre og det er åben bart så længe siden jeg havde købt det så jeg ikk kunne få pengene tilbage så.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-04 19:00

Er det dansk sprogpakke du gerne vil ha? Eller er det danske menuer og hjælpefiler? Det første kan købes det andet kan ikke ændres!

Kommentar
Fra : martinolesen1234

Dato : 14-08-04 21:44

altså helst det der med menuerne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 00:27

Der er ingen anden vej end en dansk version mig bekendt!

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 16-08-04 18:04

Jeg har en lovlig S/T version, så hvis du passer ind under den profil kan vi da bare bytte....

Jeg fik den nemlig som en gave af min tdl. chef, men vil helst have den på Engelsk.

Der følger ligeledes en OneNote ( org. ) med.

Skriv hvis det har interesse.

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : martinolesen1234

Dato : 17-08-04 18:35

jeg ved ikk rigtig fordi at jeg håbede bare at man kunne få sådan en pakke til dansk men det kan så også være lige meget