/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
internet explorer 6,0
Fra : prinsen
Vist : 850 gange
100 point
Dato : 02-07-02 00:10

når jeg starter internet exp. starter der samtidig en søge-maskien msn web search i venster side
er der nogle som ved hvordan jeg fjerner den
mvh prinsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-07-02 23:19

Mon, 01 Jul 2002 22:09:37 GMT, skrev "prinsen"
<prinsen.news@kandu.dk>:

>når jeg starter internet exp. starter der samtidig en søge-maskien msn
>web search i venster side
>er der nogle som ved hvordan jeg fjerner den

Lukker på X-et.

Vis => Explorer Bar => fjerner markeringen ved Search/søg
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Accepteret svar
Fra : britta

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-02 09:00

Hejsa

Gå op i menulinien på din Explorerskærm,,--tryk på "vis" gå ned til "Panel" fjern flueben ved "søg"
Vil du alligevel gerne have en anden form for "søgeboks" åben, så gå ind i "vis" og sæt flueben ved søg/search,-derved får du en lille søgeboks oppe ved dit Adressefelt,-det er knap så "irriterende" som den store søgeboks du ønsker lukket.

Hilsener
Britta

Kommentar
Fra : prinsen

Dato : 08-07-02 00:08

jeg har fundet en bedre måde at fjerne msn web search
kør regedit tryk på nøglenHKEY_local_ machine,software,microsoft,internet,search.
Fjern den eller indsæt en anden søgemaskine. BRUGER SELV WWW.GOOGLE.COM
VIRKER BARE KANON

Kommentar
Fra : prinsen

Dato : 08-07-02 00:14

UPS GLEMTE NOGET
SKAL RETTES BÅDE I
CUSTOMIZE SEARCH OG SEARCHASSISTANT