/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til pallebhansen
Fra : briani
Vist : 275 gange
500 point
Dato : 14-08-04 13:47

Her er lige lidt flere

Til andre bruger-hvis i ikke forstår hvorfor jeg giver disse point-så se her

http://www.kandu.dk/dk/spg/47189

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 14:08

Jeg forstår godt at du er glad Brian - så det må da være OK.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-04 14:14

Hejsa emesen

Jeg er bare så -:)) Så

Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 17:24

Når man har brugt den slags siden det blev muligt kan man kun (( ))

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 14-08-04 17:31

Hej briani, det var da utrolig så du er, ja man må næsten sige
Du er da vist den eneste jeg har set var så
Og derfor bliver jeg helt
Der skulle nu være nogle flere af din slags, ha ha
Og så kan vi enda alle være glade, nu hvor Kandu begynder så småt at virke.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-04 17:35

pallebhansen

Kigger du ikke lige her http://www.kandu.dk/dk/spg/47200 jeg ved godt at jeg ikke lokker med 500 point, men lidt har vel også ret.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-04 17:41

Hejsa Palle

Tak fordi du kikkede ind

Jamen jeg er bare så for din kommentar.

Jeg har bøvlet og bøvlet med disse mail,i meget længe,og brugt oceaner af tid på dem.

Og så ligger løsningen lige for næsen af en

Jeg opretter lige et spørgsmål mere til dig,og så stopper jeg,inden der er nogle der får ondt et hvis sted

Hilsen fra ham den GLADE.

Brian

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 14-08-04 17:44

Tak for svaret pallebhansen.

Brian