/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
batteri dr. big
Fra : tiemaster
Vist : 366 gange
200 point
Dato : 14-08-04 13:38

jeg har været så dum at glemme og slukke min big i nat så nu er der ingen strøm på..... så jeg har været i t hansen og købe en lader.... men men men da jeg får set bat er det sådan et vedligeholdesfrit et og der skal man bruge en impuls lader eller hva... kan man bruge den anden????? har ik kickstarter på så den er helt død.......

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 14:04

Få fat i en impulslader,ellers dør dit batteri hurtigt ,hvis du bruger en ordinær.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 14:07

Ordinær=almindelig,ja,ja,jeg kunne selvfølgelig have skrevet almindelig med det aaaaaaasamme.
Hilsen Keldd,

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-08-04 18:07

Du må godt bruge en alm. lille lader 10 min ad gangen, hvis der er en pause på 10 min, hele problemet er at batteriet ikke må blive varmt, da et lukket batteri kan springe. Problemet er størst når batteriet er længst nede, og derfor modtager mest strøm.
Men du kunne jo bare kickstarte og køre en tur, så lader din indbyggede generator jo ret hurtigt op igen.
VH Palle Hansen
NB: Hvis du pakker laderen fint ind igen, så er THansen altid villige til at tage tingene retur.