/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
TuneUp Utilities 2003
Fra : 123nu
Vist : 391 gange
30 point
Dato : 14-08-04 10:30

Hej

Er der nogen der kender det her prog, og ved om det er et man kan stole på
eller er det noget man skal holde sig langt væk fra ?
Mvh 123nu

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 14-08-04 12:43

jeg har 2004 versionen,. Udmærket program, man skal bare lige huske at sætte nogle af indstillingerne ordentligt! F.eks ville jeg ikke ha programmet til automatisk at rydde op i min regdatabase, hvad den desværre var sat til default. Men husker man at fjerne denne option, er det et udmærket program!

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 14-08-04 14:18

Hej tedd

du skriver

F.eks ville jeg ikke ha programmet til automatisk at rydde op i min regdatabase, hvad
den desværre var sat til default

hvorfor er det et problem og hvordan ved jeg at det er sat rigtigt op ?
mvh 123

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-08-04 17:36

Der er jo nogle programmer der ryder alt for godt op i reg basen, men inden du gør det, så tag en backup af den, så kan det da ikke gå helt galt, da du kan genoprette den.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-04 18:16

Severino har sådan set svaret! Du skal bare sætte programmet, så det ikke starter op med windows. Man skal være lidt kritisk med sådanne programmer, da de kan lave mere skade en gavn, netop indenfor områder som reg oprydning, sletning af filer som programmet opfatter som ligegyldige, og lign. Der vil jeg ihvertfald gerne være med til at bestemme!

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 14-08-04 23:20

Tak for svaret tedd.