/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor ingen info fra kandu..??
Fra : mrhan
Vist : 377 gange
1 point
Dato : 13-08-04 23:59

Hejsa....

Jeg undrer mig meget over at man ikke fra kandus side har enten lagt et indlæg, eller lavet en anden info via deres hjemmeside om at man ikke modtager e- mails på sine abonnementer..... det er efter min mening da vildt dårligt..... hvad synes I andre..??

VH
mrhan

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 11 point
Dato : 14-08-04 00:09

Det er så kun et af de problemer hvor mange mener at kandu-folkene stikker hovedet i busken.

Nedbrud og ventetider og "der er desværre sket en fejl-problemer" er nogen af de andre meget omdiskuterede emner.

Jeg er rimelig ligeglad med manglende mails, idet jeg altid fjerner fluebenet og bare surfer rundt på siderne. (jeg gider ikke alle de mails)
Men kan godt se det er irriterende for dem der abonnerer på bestemte emner.
dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 00:18

Hvorfor de ikke gør det er da et godt spørgsmål. De er måske underbemandede! Jo færre ansatte, jo færre skal dele KAGEN! Jeg abonnerer på nogle få Emner for ikke at blive overhældt med email's og synes jeg har nået et passende leje. I denne situation overvåger jeg de emner /spørgsmål, der lige NU har min største interesse, og ellers står jeg på Seneste 25 hele tiden for at se hvad der dukker op! Og som sagt andetsteds trykker jeg på Opdater engang imellem.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-08-04 00:34

Hej mrhan og alle andre KanDu brugere.

Måske skulle vi alle prøve at skrive en mail til KanDu, om de problemer vi har. Jeg har skrevet 4 - efter min mening - meget seriøse mails til KanDu. Den første i maj måned. Jeg har endnu ikke fået svar. Jeg har også tidligere, i marts/april måned, kontaktet dem med spørgsmål og forslag til forbedring. Jeg fik efter lang tid svar fra dem. Et positivt svar, med besked om at de gerne ville vende tilbage. Jeg har flere gange rykket for det svar. Der sker absolut ingenting. De reagerer overhovedet ikke. Jeg ved godt, at vi ikke betaler noget for at være her, men en skønne dag, kan KanDu's administration måske sælge denne vidensdatabase for et pænt beløb.
Det er min mening.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 00:42

Tro mig Franksp; du er ikke den eneste der har forsøgt at kommunikere med kandu-folkene. Og med samme resultat. Gå blot ind på Emnet kandu.dk og læs alle indlægene. Det er som at slå i en dyne at forsøge at komme i kontakt med dem. Når man slår i en dyne kommer der straks en bule, men den retter sig også hurtigt op igen, og så sker der ikke mere ved det!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-08-04 01:06

arne.jakobsen, det er et godt "billede" du giver her. 100% enig.

Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-08-04 01:17

Mit princip er normalt, at jeg ikke vil favoriser eller anbefaler andre noget, men jeg abonnerer også på:

http://www.findsvar.dk/

Disse administratorer, er meget seriøse, og svarer i det mindste på henvendelser. Nu kan det godt være jeg får "øretæver" hvis der en nogle "gamle" KanDu brugere der læser dette. Indehaveren af denne site, er en tidligere KanDu bruger, som blev "smidt ud", hvad jeg stadig ikke forstår. Prøv selv at logge dig på som bruger, og dan din egen mening om siten. Du og andre der prøver, kan jo efterfølgende prøve at oprette et "smalltalk" om jeres mening/erfaring.

venlig hilsen, god week-end
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-08-04 01:25

Hvad f..... sker der her. Det må være en chikane fra KanDu's administrations side. Hvis det er det, synes jeg det er meget groft. Det vil jeg anmelde.
Jeg oprettede et link til en anden site.

Jeg prøver igen på en anden måde:

http://www.finds5ar.dk/

Kopier linket til din browser og erstat "5" med "v". Selvfølgelig alt uden anførselstegn (" "). Nej hvor jeg synes det er groft.

Frank

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-04 01:38

Lidt humor har Kandu da

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-04 01:39

gad vide hvad der sker hvis man skriver Zonker?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 01:44

Smiley'en indtastes som: Kolon Bindestreg Mindre end Større end, og det ligner på ingen måde >findsvar< som du indtastede. Så jeg er da alvorligt bange for at du har ret. I så fald vil jeg (da vi nu har fået grund til at tro at vore indtastninger bliver overvågede), da ikke undlade at bede overvågerne om at beskæftige sig med det vigtige: Nemlig at besvare vore henvendelser, og i øvrigt sørge for at siten fungerer!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 01:53

HOvsa! Der var den SQU igen! Kandu programmørerne har åbenbart indlagt en linie i deres program, der automatiskt udskifter konkurrentens web-addresse med www. .dk
Det tror jeg faktisk godt de kan komme i fedtefadet for. Det kræver selvfølgelig en anmeldelse. Men du har ret Frank, det er fandme frækt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-04 01:56

Zonker der har lavet hjemmesiden, brugte meget af sin tid her på Kandu på netop at reklamere med sin hjemmeside og så ellers kritisere Kandu, har jeg hørt. Det er sikkert en reminiscens fra den gang, at der kommer et gab hver gang der linkes til siden

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-08-04 02:09

Jeg håber ikke, at mrhan lukker sit spørgsmål lige nu. Jeg vil godt fortsætte i morgen. Ellers opretter jeg et nyt SMALLTALK

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 02:11

Det gør det da hverken mere acceptabelt eller behageligt for os (For slet ikke at tale om LOVLIGT!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-08-04 02:19

OK arne.jakobsen. Så går jeg i seng nu, og gør ikke mere. I hvert fald ikke commersielt. ???????????????????????+

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 02:27

Ja undskyld Frank, men min seneste kommentar gjaldt ikke dig men tedd, der forklarede noget om Zonker!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-04 02:33

Hallo, hvor morsomt er måske nok skide fuld ( at the moment), men kan dog sagtens se det morsomme i alt det fnidder fnadder her på kandu lol....

Vi tar´det forfra og bagfra, og starter dereftet igen med det samme bavl. Om og om, og igen og igen..

Fat det dog. Kandu er pisse ligeglade os brugere lol - og det bliver aldrig anderledes.

Hasta la vista - jeg fortsætter sq min sommerpause lidt endnu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 03:23

Creamygirl -> Jeg ville ønske at nogen ville forbarme sig over mig, og fortælle hvad LOL betyder? Har efterhånden set det mange steder her i kandu, men kan ikke rigtigt se nogen sammenhæng! . Medmindre det da betyder Lal Over LAl

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 14-08-04 03:42

Det er et gammelt chat akronym for dengang man brugte de engelske.....
Laughing Out Loud er det en forkortelse af....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 03:58

Mange tak Mr. Han men hvorfor bruger man så ikke bare ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 04:10

Creamygirl -> Der er nogen der er SÅ nye her på kandu, at de ikke har fulgt hele historien, og det ta'r lidt tid før man lærer at gå ind og læse hele historikken. Derfor! Håber at du kunne finde køjen i din brandert.
P.S. Er heller ikke selv helt ædru.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-04 09:59

Til Franksp

Nu har du været med så længe herinde,at du burde vide hvorfor den gabende smiley fremkommer,når du forsøger at linke til den hjemmeside som du henviser til.

Zonker blev VED OG VED med at reklamerer for sin hjemmeside herinde,det blev Kandu så trætte af,at de lavede det sådan-at hver gang man skriver navnet-så bliver den lavet om til en gabende smiley (SMART)

Prøv at læse dette tip fra Kandu

http://www.kandu.dk/dk/tip/2985

Brian

PS-Her er lidt fra en email som jeg har liggende som omhandler den gabende smiley og Zonker.

” Den med den gabende smiley blev vi simpelthen nødt til, for det eneste manden gjorde var at promovere sig selv, og vi mener bestemt han har fået mange chancer herfra, men nu måtte det slutte.

Med venlig hilsen

Søren Jensen
(Servicemedarbejder)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 13:58

briani-Servicemedarbejder,,vil det sige vi er i kontakt med kandu??
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 14:08

Keldd -> Jeps. Jeg har lige modtaget alt der der skulle være kommet indenfor de seneste 24 timer i løbet af ½ time. Så noget tyder på at der endelig er hul igennem. Det er i øvrigt ikke alle der har været uden kontakt. Se et af de seneste TIP's i kategorien kandu.dk.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-04 14:11

Hejsa Keldd

Du kan-hvis de ellers kandu gider at svarer på mail-sende dem en-hvis du vil i kontakt med dem
kik på venstre side under brugerservice-og klik på kontakt kandu.

Og jeg er ikke en Servicemedarbejder for kandu-SÅ BLEV DET LIGE SAT PÅ PLADS

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : calista

Dato : 14-08-04 14:14

Det vælter ind med emiler nu..
Men ingen fra "teamet bag kandu". (gu' ve' hvor stort det team er?! )

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 14:46

Rolig Brian, jeg fik noget i den forkerte hals.
Et kort splitsekund troede jeg virkelig vi havde kontakt,og
jeg vinder heller aldrig i lotto, det er - Story of my life.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 22:01

Til: emesen, bjarneD, Keldd, tedd m. fl. - Jeg var lige inde på den der konkurrende site I ved nok?

Jeg var som gæst den eneste der var online, INGEN af deres imponerende 53 medlemmer syntes åbentbart det var umagen værd at være PÅ. Søgte efter nogle emner med naturfagligt indhold. Fandt NIL. Franks reklametogt havde dog betydet at spørgsmålsstilleren mrhan havde meldt sig som det sidste nye medlem. Så bare rolig JEG skifter ikke forum!
Her på kandu er der dog i det mindste aktivitet.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 22:16

Det ordner sig vel på mandag,den er dødsyg lige nu,får een mail hver anden time,
men hvad, BB King er i fjerneren.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-04 10:34

Her er så lidt af historien. (Kort udgave)
Zonker var en meget aktiv/hjælpende bruger her på Kandu for ca. 1½ år siden.
Kandu kørte meget svagt med lange svartider på spørgsmål.
Mange syntes det var en god idé /enige om at lave eget forum. (Emesen incl.)
Men som så ofte, er det nemt at være enig om utilfredshed, men ikke nemt at være enig om alt mulig andet. Flere af disse "afhoppere" blev ret hurtigt uenige, om "regler" på dette nye forum - skældte hinanden ud og skred igen.
Da Zonker samtidig fortsatte på dette forum, og tilmed generede Kandu og reklamerede for sit eget forum blev det vist for meget for Kandu-teamet.
Det var sådan ca. den korte udgave.
Det er nemt at brokke - men også nemt at glæde sig. Det sidste er vel det sjoveste.
Eyvind.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-08-04 15:31

-->Arne

Sjovt som mange herinde glemmer hvad det oprindelige spørgsmål går på..
Jeg ved sq heller ikke hvem Zonker er/var - men er også temmelig ligeglad
Det jeg fandt morsomt ( i min brandert ), var nu mere, at man stadig undres over at Kandu teamet er ligeglade med deres brugere, og IKKE gider svare på de spørgsmål der bliver stillet, hverken her i kategorien Kandu. dk, eller når/hvis man henvender sig direkte til dem.

Jeg er med på så mange andre sites, men har dog ALDRIG mødt så lad en adfærd, som kandu teamet. Vor herre bevares for en arrogance
Det sidste jeg har set fra dem, er et tip, hvor de skriver, at to bruger har fået et los i røven. Hvor fedt er det lige at blive gjort opmærksom på?!, set i forhold til de mega problemer, som er ved at blive mere eller mindre konstante. Jeg tænker her specielt på oploadingstiden herinde. Christ, det er ringe

//Creamy (som efterhånden kun kigger ind på de gode dage )

Godkendelse af svar
Fra : mrhan

Dato : 31-08-04 01:06

Tak for svaret dova.
Så er det vist på tide at lukke dette spørgsmål..