/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
spil hitman codename47 uden cd...
Fra : kraft
Vist : 521 gange
20 point
Dato : 01-07-02 19:40

Hey.
Hvor finder jeg et program, så computeren tror at der er cd med????... (ligsom en crack)

Kommentar
Fra : kraft

Dato : 01-07-02 19:51

Jeg har købt spillet, men cden er for ridset????...Så er det da lovligt, til eget forbrug!!!.(backup)

Kommentar
Fra : kraft

Dato : 01-07-02 19:51

Jeg har købt spillet, men cden er for ridset????...Så er det da lovligt, til eget forbrug!!!.(backup)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-07-02 20:07

hvorfor laver du så ikke en backup istedet for ??

Accepteret svar
Fra : Misteryman

Modtaget 20 point
Dato : 01-07-02 23:45

mange gange kan du kopiere cd'en ned i en mappe selvom den ikke vil køre programmet på din computer. Derefter kan du bruge et program som går ind og få din computer til at tro at du har fået dig et extra cdrom-drev. Det har virket for mig..et program du kan bruge er fx. "virtual disk"

Kommentar
Fra : Scarface

Dato : 02-07-02 00:40
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-02 13:35

"kraft" <kraft.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Kn0U8.209$r52.13341@news000.worldonline.dk...
> Hey.
> Hvor finder jeg et program, så computeren tror at der er cd med????...
> (ligsom en crack)

www.gamecopyworld.com

gå ind under game index=>h

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-07-02 12:25

Hej Kraft,

på linket fra Scarface er programmet til at kunne kører din backupcd med...

der er forskellige måder at få lavet en CD-kopi, men CloneCd er et ret godt program, men det er shareware, ellers brug dit brænder program til at lave en iso eller bin fil af din CD.

Mht. til virtual CD'er så er Deamon Tools et rigtigt godt program
http://www.daemon-tools.net/daemon_tools.htm
her er en manual til den
http://web590.server16.y-w-s.de/daemon.htm

den ka' læse en del formater og simulere op til 7-8 cd-rom drev så vidt jeg husker. det kræver selvfølgelig noget harddisk plads hvis du ska' ha' dine Cd'er liggende på den måde... Men en anden fordel ved Deamon Tools er at den også er go' til at lave en CD til CD brænding, da de fleste CD til CD brændinger mislykkes, men det gør Deamon Tools ikke idet det reelt set er en HD til CD brænding. Du ka' desuden også teste dine CD filer før du brænder dem, for at teste om de virker...

jeg laver selv backup kopier indimellem da jeg har en pilfinger af en søn på 2½ som synes, at CD'er er noget sjovt noget at lege med...
Men husk altid at have originalen...

mvh.

Strarup