/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Recycle Bin ikon i XP Home i stykker.
Fra : jesper0812
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 13-08-04 17:03

Hej.

Mit ikon for affaldsspanden er gået i stykker. Nu er ikonet det man ser, hvis et program ikke er associeret med noget.
Hvis Jeg går ind i tilpas skrivebord og vælger ikonet affaldsspand og vælger standard ikonet, kommer det rigtige ikon for hhv. spand fuld og tom.
Desværre går dette fløjten næste gang jeg starter XP.

Jeg har en idé om at det skyldes, at jeg har afinstalleret Norton Internet Security. NIS har jo laver Norton Protected Bin som måske har ødelagt et eller andet under afinstallation.

Har nogen en idé som løser det.

Takker !!

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 13-08-04 17:08

Nu ved jeg ikke hvorfor du har afinstalleret din viruskontrol, men det kunen jo være en ide at prøve at installere den igen...

Kommentar
Fra : jesper0812

Dato : 13-08-04 17:25

Har installeret Pakke fra Etrust i stedet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-08-04 19:49
Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 14-08-04 18:11
Kommentar
Fra : jesper0812

Dato : 14-08-04 18:16

Tak for de forskellige tips.

Jeg har prøvet dem fra Bjarne D, uden resultat - alt så ud som om det var i orden i forvejen ??

Har travlt i dag, kigger videre på Dannyboyds søndag - Glæder mig allerede

Accepteret svar
Fra : dannyboyd

Modtaget 100 point
Dato : 14-08-04 18:28

ja det burde virke :)

Godkendelse af svar
Fra : jesper0812

Dato : 15-08-04 09:46

Tak for svaret dannyboyd.
Jeg ved ikke hvad reg.filen lavede som jeg ikke kontrollerede i registry jvf. BjarneDs tip,
men det er vel også lige meget - bare det virker.

Jeg har lagt Kellys Korner som foretrukne

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 15-08-04 09:57

Der er mange gode tips på kellys korner,
Ja godt det virker nu.