/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Problemer med Word : (
Fra : Zambrotta
Vist : 267 gange
2 point
Dato : 13-08-04 14:38

Hej jeg har problemer med mit word program, det kan ikke køre stavekontrol hvis det er fremmedsprog jeg skriver, altså det retter ikke de grammatiske fejl osv, meget irriterende da jeg går i gymnasiet - nogen der ved hvad jeg kan gøre ?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 13-08-04 14:41

Du går bare i funktioner > sprog og angiver det sprog du skriver i.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 13-08-04 14:49

det hjælper ikke

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 13-08-04 14:55

Du skal have den ordbog installeret som dækker det pågældende land. I med inst. CD'en og installer ordbogen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-08-04 15:15

Funktioner>stavekontrol>sprog = Dansk................. kan pilen vælge??
Ellers som de andre siger i med CD'en.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 13-08-04 21:43

Det er ikke sikkert der følger fremmedsprogs ordbøger med word.. så vidt jeg kan huske er det kun dansk og engelsk der følger med studielicensen?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-08-04 17:11

Andre sprog skal købes separat, og koster din søsters sommerløn i flere år. - Jeg har dog på nogle andre MS cd'er fundet en fransk og en svensk ordbog og mener også der er noget spansk, men den er endnu ikke afprøvet.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 14-08-04 18:56

Hello again
Min datters studielicens dækker både dansk, engelsk (både UK og USA) og tysk, muligvis flere, men det er de sprog hun har brug for.

mvh ole