/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Modem / Spørgsmål
10  bentjuul 100
langsom intenetforbindelse med modem
Fra : Pc freak
Vist : 489 gange
50 point
Dato : 13-08-04 13:36

jeg ved godt at modem ikke er specielt hurtig, men mit modem er blevet meget langsomt på det seneste og den har også problemer med at åbne nogle hjemmesider BL.A Hotmail og kandu. derfor kan det godt tage tid før jeg kan læse svar. den kan heller ikke hente mails ned til outlook express fra hotmail og yahoo. den siger at serveren ikke svarer go det har den gjort i over en uge.

mvh
Pc freak

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 13-08-04 13:48

hej.

Det er ikke sikkert at dit modem bære hele skylden. Du har muligvis en forkert opsætning i din IE. Prøv lige og gå i funktioner>internetindstillinger> vælg fanen avanceret og tryk på knappen gendan standarder. Nu køre du vel ikke med en gammel version af IE. Er din IE opdateret fra windows update???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-08-04 14:21

Det første du kan gøre er at åbne InternetExplorer Funktioner - Internet Indstillinger - Slet filer
Det vil fjerne alle dine midlertidige internetfiler, men det vil så også betyde at alle sider skal indlæses forfra og derfor vil tage lidt længere tid, men en oprydning vil hjælpe.
Mappen Temp i Lokale indstillinger under mappen med dit brugernavn vi også kunne trænge til oprydning.
Ellers kan du læse lidt her: http://www.wintip.dk/guides/nettrim/index.htm