/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Klik tæller til links?
Fra : HeYa
Vist : 1024 gange
50 point
Dato : 13-08-04 13:35

hey jeg ville høre om, jeg kunne få hjælp til at lave en klik tæller til links.

Den skal virke sådan at når jeg logger mig en på min side som admin, og vil tilføje et link skal det hele blive oprettet af sig selv.

Hvis der skal bruges database til det, skal det helst være MS Access.
Og lig den vigtigeste ting det skal kodes i ASP. PHP har jeg nemlig ikke så meget styr på lig nu, men det kommer nok.

mvh.
HeYa

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 13-08-04 16:05

ASP klik tæller .. uha .. der findes nok mest i PHP

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 14-08-04 13:59

Men ka man godt lave det i PHP uden Mysql, men måske med Access for Mysql ka jeg ikk bruge.

mvh
Daff

Accepteret svar
Fra : gangster50

Modtaget 50 point
Dato : 14-08-04 22:10

bare led efter nogle færdig lavede scripts på nettet...

www.thomaslunde.dk
www.rolator.dk
www.hotscripts.com

osv osv... google det

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 14-08-04 22:12

har prøvet i lang tid men har dog ikk været inde på de links du lig har skrevet. Så dem vil jeg da lig kigge nærmere på. :D

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 14-08-04 22:12

har prøvet i lang tid men har dog ikk været inde på de links du lig har skrevet. Så dem vil jeg da lig kigge nærmere på. :D

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 14-08-04 22:41

ok så.. jeg tror der er mange på hotscripts..

der er denne: http://www.phpjunkyard.com/php-click-counter.php
men jeg har ikke testet den .. so i dont know..

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 17-08-04 20:59

Et fint system, men fatter pap af at sætte det op, så det passer til min side :D

Plz er der ikke nogen der sidder inde med noget. Lidt nærmere info om det jeg mener, der er mange der har det ved deres Affilliates (banner byt) eller hvordan det staves. Sådan man kan se hvor mange der har klikket på netop det banner.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 17-08-04 22:00

jeg prøvede .. men fejlede .. hehe .. du finder nok en endag ... i 2070

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 17-08-04 22:04

ja jeg må vente og se ellers må jeg bar blive bedre til kodning og lig selv fikse noget, hehe men det sker sku nok aldrig...

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 30-08-04 14:20

Øv er der ingen der har noget hjælp a give af.
Fandt noget css på en HP "counter-increment:" så ska der stå et navn og eventuelt et tal, mn hvorn virker det lige??? hvis det virker

plz help

Godkendelse af svar
Fra : HeYa

Dato : 06-10-04 14:06

Tak for svaret gangster50.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 06-10-04 15:43

Selv tak