/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Baldurs gate 2
Fra : nytcam
Vist : 420 gange
30 point
Dato : 13-08-04 12:46

Jeg har købt baldurs gate 2 og synes det er et fedt spil-dog lidt kort..
men her er problemmet så...
vi spillede det en nat et par venner og jeg og dagen efter ville en ven så gerne låne det...
men da han ville starte spillet ville det ikk starte...
vi troede den var nået med hans playstation at gøre så vi lånte en anden men det var samme problem.
vi prøvede den tredje og stadig samme problem.jeg tog spillet med hjem og det virker heller ikk på min playstation...
der er ingen ridser eller fedtpletter på det,og det er købt nyt og kun en måned tid gammel...
nogen der har samme problem eller har et råd til hva jeg kunne gøre...
forretningen det er købt i vil ikk tage det tilbage...

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 13-08-04 13:01

de skal sku bare ombytte det hvis det ellers ingen ridser har.. færdig slut, søg købeloven på google eller evt familieadvokaten.dk