/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Billeder af killingerne.
Fra : tahquamenons
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 01-07-02 17:28

Hej Alle.

Som i jo nok allerede ved så fik jeg jo den store fornøjelse at passe på 4 moderløse killinger.
Og i denne forbindelse har jeg jo lovet at der nok skulle komme nogle billeder af de små, men hvor kan jeg gøre dette og hvordan ????
På forhånd tak for hjælpen.

Knus fra

Lisbeth.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 01-07-02 17:14

"tahquamenons" <tahquamenons.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Xr_T8.45$I52.6550@news010.worldonline.dk...
> Hej Alle.
>
> Som i jo nok allerede ved så fik jeg jo den store fornøjelse at passe på
> 4 moderløse killinger.
> Og i denne forbindelse har jeg jo lovet at der nok skulle komme nogle
> billeder af de små, men hvor kan jeg gøre dette og hvordan ????
> På forhånd tak for hjælpen.
>
> Knus fra
>
> Lisbeth.

Hej Lisbeth.

"Hvordan" kommer jo lidt an på hvilke muligheder du har. Nemmest er det
selvfølgeligt hvis du eller en i din nærmeste omgangskreds har et
digitalkamera.

Løsning nummer to er hvis du har en scanner, og som løsning nummer tre, hvis
du ikke har, eller lige kender nogen der har en scanner, ér du velkommen til
at sende billederne til mig, så skal jeg scanne dem og uploade dem.

Hvis du selv har mulighed for at får billederne i digital form (digicam
eller scanner) kan du uploade dem ret let på gruppens billedside,
http://www.webshots.com, hvor brugernavnet så er dkfritiddyrkat og
password'et er miauw.

Hvis det ender med løsning nummer tre skal det helst være i denne uge,
ellers går der et stykke tid, jeg har ferie fra fredag.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-07-02 17:18

> Hvis det ender med løsning nummer tre skal det helst være i denne uge,
> ellers går der et stykke tid, jeg har ferie fra fredag.

Ellers kan en af vi andre sikkert :)

:Pia

Kommentar
Fra : tahquamenons

Dato : 01-07-02 19:18

jeg har da er digitalkamera så det vil jeg prøve og se om jeg kan finde ud af....... ellers så skal i nok få det afvide.....

Lisbeth.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-07-02 17:39

"tahquamenons" <tahquamenons.news@kandu.dk> wrote in
news:Xr_T8.45$I52.6550@news010.worldonline.dk:

> Og i denne forbindelse har jeg jo lovet at der nok skulle komme nogle
> billeder af de små,

Uh, jeg glæder mig. Og lidt pral....Jeg skal se dem live på onsdag,
juhu

Kate

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-07-02 18:11

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:afpv8d$7hs$1@sunsite.dk...
> > Hvis det ender med løsning nummer tre skal det helst være i denne uge,
> > ellers går der et stykke tid, jeg har ferie fra fredag.
>
> Ellers kan en af vi andre sikkert :)
>
> :Pia

Ja garanteret
Jeg ville jo bare ikke love andre væk, men selvfølgelig er der mange herinde
der gerne vil hjælpe Vi er jo så flinke *G*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk

Kommentar
Fra : bast

Dato : 02-07-02 00:03

Lisbeth Hviid Jakobsen har været så letsindig at opgive både brugernavn og password til sin konto på www.webshots.com, så aller og en hver kan kidnappe kontoen !!! Jeg har ændret password og e-mailet det til hende.
HUSK DET ER EN DÅRLIG IDE AT GIVE SINE PASSWORD UD PÅ DEN MÅDE !!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : tahquamenons

Dato : 02-07-02 00:10

Tak for svaret Lisbeth Hviid Jakobsen.

Kommentar
Fra : tahquamenons

Dato : 02-07-02 12:14

Hej Lisbeth.
Jeg har prøvet på at komme ind og ligge billederne ind af killingerne, men jeg kan ikke komme derind..... HJÆLP mig.....

Knus fra

Lisbeth.