/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
lukke et spørgsmål
Fra : snaptil
Vist : 326 gange
48 point
Dato : 12-08-04 21:44

hejsa jeg har stillet nogle spørgsmål, som jeg har været eneste deltager på.. eller som jeg kun selv har leveret den rigtige eller tilfredsstillende løsning på.
er der nogen mulighed for at lukke disse spørgsmål, uden at dele point ud eller lignende?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-04 21:46

Så går du bare ind - ruller ned - og lukker.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 58 point
Dato : 12-08-04 21:48

Når der er kommet en kommentar (også dine egne) til et stillet spørgsmål, så er pointene brugt, uanset om du lukker det eller ej.

Hvis der ingen kommentarer er kommet kan du få pointene tilbage ved at lukke spørgsmålet.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-04 21:49

Hvis der er indlæg i et spørgsmål er løbet kørt.
Personligt mener jeg at hvis du har fået oprigtig hjælp kunne det jo godt udløse point til den mest ihærdige, men det bestemmer du jo selv.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-04 21:50

Du kan godt lukke når kun din egen kommentar står der.

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 12-08-04 22:01

Tak for svaret jakjoe.
         sammenholdt med emmesens >når kun dine egne kommentarer står der< var løsningen yderst tilfredstillende

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-08-04 22:06

Jeg siger også tak

mvh
jakjoe