/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
købes meget billige mobiler..gerne nakke~
Fra : trytter
Vist : 565 gange
50 point
Dato : 12-08-04 21:29

ja læs og sig noget!!!

hvis du ikk er meget for at snakke her om det så bare sig du vil snakke på msn!

Kommentar
Fra : soll

Dato : 12-08-04 21:30

hvad er billigt

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 12-08-04 21:31

ved sku ikk hva syntes du?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 12-08-04 21:32

lovlig 3510i til en 500kr med 3 fede cover til

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 12-08-04 21:33

vil gerne ha en bedre fon

noget med kamera helst samsung.nokia eller se!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 21:34

Hæhæ
Pas nu på, at ikke følger med her, for ved mistanke om kriminalitet, skal der kun en fiks lille kendelse til, for at få udleveret dit navn og adresse og en følgende sigtelse for hæleri.

Sådan nogen "forretninger" bør sg for din egen skyld foregå et andet sted

Kommentar
Fra : soll

Dato : 12-08-04 21:36

så kan jeg desvære ikke hjælpe dig men prøv her---) http://www.mobilauktion.dk/index.php

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-08-04 21:52

kan oplyse dig om at alle telefoner besidder et imei nr *#06# dette nummer kan telefonselskaberne på det telefon nummer du agter at bruge .. altså skal du også have det fikset... og så er det jeg spørger,, hvor meget arbejde syntes du selv det er værd samt risiko..
desuden kan jeg oplyse dig at i følge straffeloven kan du blive straffet på samme måde som tyven..
køb nu bare en ny til mellem 1-199 kr. incl kamera .. tjek evt. reklamen fra elgiganten med mindre du er opført i ribers eller under 18 og dine forældre nægter at hjælpe dig.
ps selv om man siger at folk under 15 slipper for straf.. så passer det ikke , .. men det opdager nok først når det er for sent

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-08-04 21:53

... de kan kæde nummer og telefon sammen og dermed dig, med mindre alle dine venner kun har taletidskort ikke oprettet i eget navn... (hvis teksten virkede rodet)

Kommentar
Fra : Taberen

Dato : 12-08-04 22:07

Hvis trytter vælger at erhverve sig en varm telefon er det mere eller mindre blot med den risiko at telefonen skulle blive lukke altså ikke være funktionel lige pludselig. De sporer telefonen og lukker den, de opsøger ikke personen det har vi slet slet ikke hverken tid eller resourcer til i DK. Hvad nu hvis telefonen lå på en mark? Spild af tid. Kun hvis de knalder dig i at have handlet med tyven hvis de skulle knalde ham og han så stak dig ville du være på røven. Men ja det imei mr er til gavn hvis man ikke ønsker at købe et stjålet telefon da politiet så er behjælpelige og fortæller om den er varm eller ej hvis man ringer ind. Men drop de varme tlf. de bliver lukket for et godt ord og så står du der med håret i postkassen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-08-04 22:07

Hvae Tytter Skal det forstås sådan at du søger stjålne telefoner ????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 22:29

Tjae Sunowich
nakket betyder i hvert fald stjålet på "nudansk"

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-08-04 22:38

hmm det der med tid og resourcer er et spørgsmål om personen.. . jeg har en god ven som nok skullle give politiet et lille tip..

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 12-08-04 22:44

hey med jer

hva fanden sker der her

det var ikke mig der har lavet dette indlæg men min ondsvage fætter på 12

undskyld!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-04 23:10

Dova, jeg mener ellers at "nakket" betyder dræbt - så der skal da nok være en del der vil sælge deres "nakkede" mobiler for billige penge jeg har da 3 mobiler der er "nakket" (læs: virker ikke) og dem vil jeg da godt sælge

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 23:18

Ja Toupie det er der også noget om, men det bliver også brugt om ting der er stjålet.
Og hvis du hører om en der har fået nakket sin mobilos, er det altså ikke fordi en eller anden har dræbt den , men at den er blevet stjålet, scoret, hugget, neglet, nakket o.s.v

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-04 23:22

Dova, hvad så hvis jeg høre om en person der er blevet nakket?? .......håber nu ikke jeg høre om nogle af delene..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 23:25

Ja, så har han højst sandsynligvis bare fået nogen på roen, fået tæsk, blevet spanket, fået en lærestreg o.s.v.
eller også er han blevet taget af politiet for et eller andet ulovligt. Eller i værste fald slået ihjel.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-04 23:26

Der er vist osse noget der hedder nakkeost!!
Minder mig om en af mine venner der sendte kæresten ned til ostehandleren efter 500 g nakkeost! Han fortrød dog da hun var nået halvvejs over gaden, men jeg kunne nu godt ha tænkt mig at se ostehandlerens ansigtsudtryk.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-04 23:29

Er en nakkeost så en ost der er blevet stjålet eller en gammel død én ??

En person der er blevet nakket = en person der er blevet stjålet af politiet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 23:29

tedd,
det tror jeg så ikke liiiiiiiige høre hjemme i den hersammenhæng, medmindre hun nakkede ham da hun kom hjem igen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-04 23:31

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 12-08-04 23:32

Tja du kan da prøve at spørge din ostehandler kære Toupie?

Ved nu ikke om det ikke hører hjemme her Dova! Der er dog noget der tyder på at fætteren ikke gjorde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-04 23:38

Søde søde Tedd, kan du ikke gøre det for mig?? Jeg har brækket min tå, så jeg kan ikke kommer derned

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-04 23:40

Jamen søde ven dog!! Skal jeg komme forbi og pusle dig i nakken? Tager dog nok en 5 timer før jeg kan være ovre på djævleøen

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 12-08-04 23:42

Syg fætter du har der så, han skulle bare vide hvad der kunne
ske ved at lave sådan noget, for dette kunne bringe dig i en
alvorligt klemme.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-04 23:44

Tedd, du skal da være velkommen...du kan lige nå at pusle mig i 1 time inden jeg skal op på job ...hvilket minder mig om, at jeg vist har nakket for meget af min tid i dag.

Godnat og sov godt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-04 23:52

gad vide hvornår trytter nakker dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 12-08-04 23:53

Tjaaa og jeg der evt. trode det hed varmt.
Eks. kan du skaffe mig en varm radiator.

Vilket vi ikke har brug for i denne tid.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 12-08-04 23:56

tedd >> Jeg tro ikke det sker, det koster jo

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 13-08-04 00:10

Jeg synes sgu din fætter har humor..... Ja undskyld mig.....Men jeg var færdig af grin da jeg læste det.
Om han så var seriøs, er jo en helt anden sag.....
Men jo - det ville være skidt, hvis det havde rodet Trytter ud i noget han intet kendte til.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-08-04 00:11

det gør det da også jhvp, hedder varmt altså. "kært barn har mange navne"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-08-04 00:33

trytter og den ondsvage fætter må have gået i samme skole og have haft samme ondsvage lærer for de skriver på samme måde

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-08-04 00:37

Du skrev det BjarneD, og "nogen" tænkte det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-08-04 01:07

Det da en flink fætter.
han afsatte jo kun 50 point.
jeg ville have nakket alle dine point

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-08-04 01:23

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-08-04 11:16

Jeg har da 4-5 gamle mobiltelefoner af forskellige mærker, køber du dem??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-08-04 11:24

Citat kandu:

Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 13-08-04 13:29

nogle skal jo ha mine 50 point:(

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-08-04 12:09

hmmm hmmm hmmm du kunne da vælge et af svar der oplyste dig om ulemper og muligheder for alternative køb.. syntes dit valg af svar viser alt om din holdning