/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
arne.jakobsen - point til dig.
Fra : emesen
Vist : 292 gange
50 point
Dato : 12-08-04 20:08

Disse point var vist til dig............ikke.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 12-08-04 20:13

Det ved jeg da ikke rigtigt. Bruger han Express er dit råd da fuldt ud pointsene værd! Men du får da mange Tak. Vi tales sikkert ved.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 12-08-04 20:17

Tak for svaret arne.jakobsen. Jeg brød jo ind med et citat fra en tråd jeg netop var ved at bruge i min egen Outlook Express.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-08-04 20:21

TAK igen. Hvorfor vil du i øvrigt ikke have de Superbrugerpoints?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-04 20:27

Jo ser du, netop i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/27315 fik jeg
point hvor det måske skulle have været PalleBHansen som skulle have haft dem.
Og så kan jeg ikke li' at citere netop det svar - derfor.
Eyvind.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-08-04 20:37

OK. Har læst tråden og du har da ret. Men det faktum at dit svar tidligere var Palles, ændrer jo ikke ved at det var dig der gav dengamle det svar han kunne bruge. LAd os imidlertid slutte her og bare tales ved på et andet tidspunkt. Hilsen Arne.