/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Udenlandsk telefonnr.
Fra : jysch
Vist : 1375 gange
100 point
Dato : 12-08-04 20:01

I de sidste 2 dage er der blevet ringet til mig fra udlandet - jeg kan se det på min nr. viser.

Telefonnr. begynder med 0049 efterfulgt af 9 cifre.

Har jeg mulighed for at finde ud af hvem der ringer til mig?

Jysch

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-08-04 20:06

Det er et opkald fra Tyskland.

Prøv her, om der er yderligere hjælp.
http://tdconline.dk/artikel.php?id=58448

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-08-04 20:32

Ja .. hvis du opgiver alle cifrene kan vi finde "hvem" .. Tyskland er jo ikke "Hvem"
/PG

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 12-08-04 20:39

Nu er jeg ikke helt stærk til tysk, men jeg kan ikke rigtig finde ud af det

Jeg søger et sted hvor jeg kan taste nr. ind og så evt. få et navn eller firma frem

Jysch

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 12-08-04 20:41

Hej Guild

Gerne, for jeg mener ikke jeg kender nogen som skulle ringe til mig, og slet ikke 2 dage i træk.

Nr. er: 0049 4347 90896

Mvh. Jysch

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 110 point
Dato : 12-08-04 21:07

Du kan IKKE få oplyst hvem et telefon nr. tilhører i Tyskland. Sådan er de tyske regler "desværre"
Du kan finde en telefon nr. på en person i Tyskland ud fra navnet med ikke den anden vej rundt.
Så der er hverken "krak" eller "degulesider" i en tysk version.

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 12-08-04 21:33

Undskyld men der mangler et tal, så der er ikke 9 men 10 tal efter 0049

Det skal være 0049 4347 908964

Jysch

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 12-08-04 23:48

Tjaaa jeg skulle til at sige at du kunne prøve at ringe fra
en telefonboks, men hvis du ikke er så god til tysk jaaaa
så bliver det jo ikke nemmere.

Grunden til telefonboks, kunne jo være at det var et over
takstseret nummer, og i boksen kunne man da minimere
dette.

God jagt.

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 19-12-04 18:29

Tak for svaret thulin.