/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Farvevalg
Fra : l.Wils
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 12-08-04 17:25

Der er stædder på nettet, hvor man kan prøve forskellige farver
på selve møblet, så man får en ide om det færdige resultat. ved i Hvor?
På forhånd Tak.
MVH.
L.W

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-04 17:29

Jeg må tilstå, at jeg brugr en lidt anden metode.
Jeg tager et billede med mit digitalkamera og så ind i mit fotoredigeringsprogram hvor jeg så ændrer farve.
Jeg har lige gjort det med hele huset før vi går hen og køber for flere tusind kroner maling.