/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
slette et spørgsmål
Fra : henrik.micki
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 12-08-04 17:19

jeg har et spørgsmål her inde men vil gerne slette det igen
da jeg ikke for de svar jeg kan bruge til noget... Hvad gør jeg?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-04 17:22

Hvis der er kommet kommentarer kan du ikke! Kun hvis der ingen kommentarer er, hvad der er meget sjældent, da folk er hurtige til at svare herinde som du ser

Kommentar
Fra : henrik.micki

Dato : 12-08-04 17:27

ok!!! det vil sige at jeg er nød til at give point for et svar jeg ikke kan bruge???

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 12-08-04 17:30

Ja hvis du vil lukke spørgsmålet, hvad der altid er populært at gøre herinde! Normalt giver man så points til det svar der kom nærmest, eller gjorde at man kunne komme videre!

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 12-08-04 17:31

nej da henrik....du må forlange et bedre svar så inden du vil give nogen point, det er da kun rimeligt...det er jo det som er pointen med kandu

Godkendelse af svar
Fra : henrik.micki

Dato : 12-08-04 17:33

Tak for svaret tedd.
Det svar kan jeg bruge...
Så må jeg heller give emmesen pointene

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-04 17:34

Der er osse den mulighed at forhøje pointtalet med mindst 20 point! Så kommer spørgsmålet øverst igen i katagorien! Folk har måske ikke set spørgsmålet fordi de har været på ferie eller lign.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-04 17:35

Måske du lige kan give et link til spørgsmålet?

Kommentar
Fra : henrik.micki

Dato : 12-08-04 17:40

øhh!!! jeg har lige lukket det...
http://www.kandu.dk/dk/spg/46796

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 12-08-04 17:54

Tedd> du skriver nok at det altid er populært at lukke et spørgsmål hurtigst muligt, men.......... jeg synes at kunne se at der ligger rigtig mange ubesvarede spørgsmål m.m.
Lukker admin ikke disse på et eller andet tidspunkt? Man kunne jo risikere at svare på et spørgsmål som er ½ år gammelt, og så viser det sig faktisk at svaret så er uaktuelt da spørgeren havde fundet en løsning, men har glemt alt om at have et spørgsmål liggende i forummet?

Er lidt usikker på hvordan usenet virker, da man ikke kan svare ej heller ikke ved om spørgsmålene der egentlig er åbne eller????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-04 18:21

Ja det er jo osse et problem. Enten er det engangsspørgere, som glemmer at lukke eller glemmer deres password, eller ikke ved hvordan man lukker et spørgsmål! Problemet med ulukkede spørgsmål er taget op mange gange herinde, og nej admin lukker ikke disse spørgsmål, hvad der osse er blevet spurgt om mange gange.
Med hensyn til usenet, gav det såvidt jeg ved mange problemer for Kandu, bl.a fra rasende usenetbrugere, der mente Kandu spammede deres spørgsmål med off topic snak, så det du finder med usenet herinde, er vist en saga blot og er kun med fordi Kandu's database åbenbart ikke kan slette disse!