/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
HTML
Fra : Nooben
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 12-08-04 17:13

Hej.
Har et problem med at når jeg går inde på visse sider, er siden bare blank udover en lille figur i venstre hjørne, med en rød firkant, grøn bold og en blå trekant. Har på fornemmeren at jeg mangler en eller anden form for software, har også på fornemmeren at det har noget med det der HTML at gøre (hvad end det er???)
Nogen som har en ide, bare skyd løs
På forhånd tak

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 12-08-04 17:42

hmm... prøv at give et link som eksempel

Kommentar
Fra : Nooben

Dato : 12-08-04 17:46
Kommentar
Fra : Nooben

Dato : 12-08-04 17:53

Tror faktisk nærmere det er det der pdf den ikke kan finde ud af, noget hjælp ?

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 12-08-04 17:53

tror du mangler adobe reader, læs om det her, giv lige et andet så jeg kan være sikker , hvordan laver jeg et svar???

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 12-08-04 17:54

http://www.adobe.dk/products/tryadobe/main.html

her kan du downloade en prøve, du kan downloade den og chekke om siden så virker

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 12-08-04 17:55

OK det ser ud til at du mangler adobe acrobat reader. hent den her: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 110 point
Dato : 12-08-04 17:57

Hvorfor downloade en prøve når programmet er gratis, angband?

http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 12-08-04 21:56

hmm... fordi jeg troede det ikke var gratis :-|

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 12-08-04 22:36

Acrobat reader er gratis, men alt andet er svinedyrt hos adobe...

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 13-08-04 15:01

okay, har ikke rigtig styr på sådan noget ... emn NOOBEN virker det??? hvis det gør må du lige bedømme hvem der skal havde pointene

Godkendelse af svar
Fra : Nooben

Dato : 03-09-04 13:27

Tak for svaret Karl_Smart. havde jo helt glemt at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 03-09-04 14:27

Det var så lidt!