/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Filter Kit til Nikon Coolpix 5700?
Fra : elise
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 12-08-04 13:38

Er der nogen, der ved om man i Danmark kan købe Filter Kit til et Nikon Coolpix 5700 - jeg har set man kan få det i USA. Vores Fotohandler kan ikke umiddelbart få fat i det.
Elise

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 12-08-04 14:01

Her er en side som du kan kikke på http://www.foto-fun.dk/shop/

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-08-04 14:18
Kommentar
Fra : elise

Dato : 12-08-04 18:09

Det er altså til et Nikon Coolpix 5700-kamera - og så vidt jeg kan se har de 2 links ikke filtre til det kamera.....

Kommentar
Fra : elise

Dato : 19-08-04 06:59

Jeg har undersøgt det flere steder og selvom man kan få adapter og filter til det, bliver der sorte hjørner pga zoomen, så vi dropper det og sparer sammen til et andet kamera med udskiftelige objektiver.
Kan man få afsluttet spørgsmålet på en eller anden måde?
Elise

Kommentar
Fra : elise

Dato : 03-10-04 07:36

Hejsa - er der nogen der ved, om man kan få afsluttet sit spørgsmål uden at acceptere nogen af svarene??????
Elise