/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hæjlp...
Fra : musen21
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 12-08-04 12:59

Hejsa med jer jeg søger en Eventyrfilm der hedder Labyrinten omhandler en pige der skal passe sin lille bror han bliver så taget af en troldmand og så gå jagten ind for pigen hun skal igennem en labrint og møder mange væsner. Jeg håber at nogen kan hjælpe mig... hilsner fra musen21.

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 12-08-04 13:06

Prøv i FONA de siger de kan skaffe alt.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 12-08-04 13:10

Fed film... Fed film.. :]

Du kan også prøve noget gamle film forhandlere, f.eks i Silkeborg har vi noget der hedder Læsehesten, de har mange gamle film.

Ellers ved jeg sørme ikk hvordan du skulle skaffe den

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-08-04 13:14
Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 13:15

Filmen er fra 1986 og har David Bowie i hovedrollen

Du kan se mere om den på www.filmz.dk/movies/details/975/

og http://us.imbd.com/title/tt0091369/

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-08-04 13:17

Første link kiksede se her : http://www.dvdcity.dk/?11012/40/154258/0
eller "paste" linket ind i din browser.

Mikael

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 13:18

Nå, mit sidst af de to link virkede ikke, men hvis du går ind på det første er der nederst i højre hjørne et link hvor du kan klikke ind på det, det er der hvor der står web.

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-04 14:23
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-08-04 14:32
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-08-04 14:34
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-08-04 14:51

Hej scoop.. tjek lige dine links..! ligner til forveksling mine og så er den ene til alice i eventyrland..!

Hi hi =oD

Mikael

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 12-08-04 15:31

Jeg har en kopi af Labyrinth optaget fra Filmnet Plus. Den har godt nok et kort udfald (½-1 sek) i starten af filmen, men er ellers i nogenlunde kvalitet. Hvis der er interesse kan jeg lave en kopi til dig.

Mvh
CaP

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-08-04 15:44

Til Carsten.. uha pas lige lidt på.. det der er vist ikke helt lovligt.. ikke fordi jeg selv er moralens vogter nr. 1, men jeg ville liige passe på hvad jeg skrev her på disse sider..! Her er mange brugere så pas hellere lidt på med et sådant tilbud.!

Mikael

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 13-08-04 01:44

Her er linket til ImDb.com http://www.imdb.com/title/tt0091369/

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 13-08-04 09:17

Hej Musen. Har du fået fat i filmen..?

Mikael

Kommentar
Fra : musen21

Dato : 15-08-04 13:27

Hejsa med jer tak for jeres oplysninger de er meget fine og jeg kan ikke lade være med at grine når jeg læser dem for men skulle tro at i diskutere godt og grundigt om det meget morsomt og til dig mikael_hanna jeg har ikke fået den og som dova skriver det er David Bowie i hovderollen. jeg vil undersøge nogle af jeres link og håber snart at kunne give en af jeg point men kom gerne med flere hvis i kan mange hilsner fra musen21...

Godkendelse af svar
Fra : musen21

Dato : 21-08-04 13:51

Tak for svaret mikael_hanna. nu har jeg fået filmen tak for dit svar.