/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Foto på DTF Travel
Fra : ibenboel
Vist : 536 gange
50 point
Dato : 12-08-04 08:23

Efter at jeg havde skrevet mit indlæg som et tip kom jeg i tanke om, at jeg ligeså godt kunne have skrevet det som spørgsmål, så I alle kunne svare om I syntes det var ok, at jeg benyttede mig af dette fora til at skaffe os point.

Et eller andet sted er det jo at udnytte selve sitet, men jeg håber vi har en god ånd herinde og jeg takker på egne og Irenes vegne for alle de mange, der allerede har været inde på

http://front.dtf-travel.dk/photo/?Language=DA&TipID=187&Code=FAxNNf4i&Requested=ext

for at stemme og se Irenes billede. Hvis hun vinder et week-end ophold så er jeg inviteret. FEDT. (MAN KAN IØVRIGT STEMME MERE END EN GANG )

Men for blot at glæde en af jer med nogle point har jeg bestemt mig for, at den der skriver et indlæg som nr. 17 vil få disse 50 point blot for at vise at jeg sætter pris på jeres ulejlighed. Måske lidt uretfærdig, men så har jeg givet lidt igen ?????

Hvad syntes I om denne måde at "hjælpe" hinanden på - er ideen med Kandu misbrugt ? Jeg syntes jo selv det er en genial ide, at vi kan bruge hinanden sådan her også ???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-04 08:30

Det er vel en risiko at billedet ikke får gode karakterer.
For øvrigt kunne jeg ikke give points af en eller anden grund.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-04 08:40

Ok - det er da ærlig snak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-04 08:43

Man kan ikke stemme mere end én gang fra samme pc.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 12-08-04 08:51

hej teil

jeg aner ikke om det er fordi det er fra et kontor med netværk, men vi stemmer lystigt fra min arbejdsplads, hvor du kan se, at stemmerne stiger med en hver gang du har stemt ?

Iben

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-04 08:57

Jeg har også stemt via lokalnet - virker.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-04 09:01

Nu har jeg stemt 5 gange,nu gider jeg ikke mere
Manse9933

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 12-08-04 09:05

tak manse - det er virkeligt godt gjort uanset vi vinder noget eller ej, syntes jeg det er sjovt og rart, at der er nogen der gider gøre sådan noget for nogen man slet ikke kender.

Iben

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-04 09:32

Jeg har stemt 2 gange,igår kunne jeg ikke komme igennem,idag gik det fint.
Hilsen Keldd.
(men hvis i stemmer lystigt fra din arbejdsplads,er det så nødvendigt med det her???)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-04 10:37

ibenboel>jeg under dig at komme ud og rejse,alt gratis er godt i disse tider

Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-04 15:25

Gad vide hvornår Anders Fjog får samme ide?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 12-08-04 17:29

10 gange - ny mand på banen - det er lidt besværligt.
Metode = start fra mailhenvisning - Kanduspørgsmål - stem - luk - luk kanduspørgsmål - start fra mailhenvisning.
Nr. 1 billede lige nu "havde" kun få visninger med max point - ikke en opfordring.

Godkendelse af svar
Fra : ibenboel

Dato : 15-08-04 17:29

Tak for svaret emesen.
emesen - ja jeg kan se det er bøvlet. Tusind tak. Jeg kan i dag se, at de to billeder der er set flest gange er set omkring 5500 gange. Det er jo helt vildt. Men jeg er stoppet selv med at stemme og min veninde ligeså, vi kan jo ikke lave andet, hvis vores billede skulle op på samme antal. Der er vist 3400 visninger på nuværende og det har da kun været med jeres hjælp herinde + mine kolleger og Irenes kolleger.

men tusind tak alle.

Da der ikke er 17 indlæg her får du point for at have stemt max point 10 gange men Manse 9933 skal have samme antal, så jeg opretter lige et indlæg til ham. (hvis det er en ham?)

Iben

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-04 17:46

Manse 9933 er en ham.
Så vidt jeg kunne regne ud så kender de andre flere end du gør.
Men systemet med billederne er jo også point, så der kan jo stemmes ned på konkurrenterne.
Men det var da ærgerligt.