/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
leverandør af/erstatning for quinhydron
Fra : pbp_et
Vist : 778 gange
200 point
Dato : 11-08-04 21:11

Jeg vil gerne kunne demonstrere princippet i pH-måling, men nu viser det sig, at kinhydron = quinhydron, som består af lige dele hydroquinol og hydroquinon ikke ser ud til at kunne opdrives. Kan nogen anvise mig en leverandør eller en erstatning?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-08-04 00:21
Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 12-08-04 09:44

> Det er vældig sødt af dig, men jeg kender faktisk selv google og bruger den intensivt, anbefaler også mine studerende at gøre det (anbefaler læs tvinger).
mvh
pbp