/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manuel start af IIS, PHP og MySQL
Fra : webmnmaster
Vist : 213 gange
50 point
Dato : 11-08-04 13:23

Kan man manuelt vælge om IIS, PHP og MySQL skal starte, når man tænder PC'en, således man kan spare RAM-ressourcer hvis man ikke skal bruge IIS, PHP og MySQL hver gang man bruger PC'en.

Alternativt kan man måske deaktivere IIS, PHP og MySQL når først PC'en er startet, så man får mere RAM til rådighed.

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 12-08-04 20:17

Jeg går ud fra at det er en server du snakker om... Hvis det er det skal vi vide om det er Microsofts eller feks. SME.