/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Dethleffs
Fra : maria22
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 11-08-04 12:45

Jeg mangler nogle erfaringer med Dethleffs campingvogne. Vi har haft kig på nogle forskellige, men er der nogle der kan dele ud af deres erfaringer og fortælle mig hvad der ville være godt og/eller mindre godt at købe?

Mange hilsner

Maria

Kommentar
Fra : nerie

Dato : 11-08-04 15:36

Hej Maria

Vi har selv en dethleffs fra 2004 og er meget glade og tilfredse med den. Du skriver ikke hvormange i er som skal bruge campingvognen, så det er lidt svært at give dig gode råd omkring de forskellige modeller. Skriv igen og fortæl hvor mange i er og om vognen også skal bruges til vintercamping.

Hilsen Nerie

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 11-08-04 16:18

Vi regner ikke med at bruge campingvognen til familiecamping. Vi er to indtil videre, men jeg er gravid og venter vores første barn, så vi bliver nok lidt flere:)
Vi har set på fire personers vogne.

Kommentar
Fra : sille125

Dato : 09-11-05 15:58

hej maria jeg vil anbefale at i køber en køjevogn, det vil i ikke fortryde vi har selv en dethleffs 480 køjevogn og vi er tre så vi sover alle i den ene ende så kan vi bare lukke af uden at tænke på at rede senge osv. alle vi snakker med skifter alle til køjevogne hvis der er børn. så gør det da der er flere muligheder i sådan en.