/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Hvad vises på projektoren?
Fra : finnkier
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 11-08-04 12:32

Jeg bruger en videoprojektor en del. Jeg har tidligere været vant til, at den viste præcis det samme billede, som på min Dell-laptop. Men her efter ferien driller det, på den måde, at computeren nu opfatter projektoren som skærm nummer to, og i stedet udvider skrivebordet over på projektoren. Jeg ved godt, at jeg så bare kan flytte det, jeg vil vise, over på projektoren. Men ofte er det nu lettest, om projektoren viser præcis det samme som på laptoppens egen skærm.
Jeg har forsøgt mig med kontrolpanelet "skærm", men det er endnu ikke lykkes mig at ændre den indstillingning, der skal til for atter at se skærmbillede og projektor billedet som det samme!
Er der nogen, som kan hjælpe med et tip?

Finn Kier-Hansen

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 11-08-04 12:56

Jeg går ud fra at hvis du normalt sætter projektoren til er det en og samme skærm.
Prøv > skrivebord>egenskaber>indstillinger >at slå "udvid til denne skærm fra"

Kommentar
Fra : finnkier

Dato : 11-08-04 13:06

Efter at jeg havde skrevet spørgsmålet, er det faktisk lykkedes mig selv at finde løsningen nemlig via kontrolpanelen til grafikkortet, hvor jeg kunne vælge en funktion, der hedder "dual display clone". Så nu er det faktisk kommet til at fungere rigtig godt
Tak til jer, som læste spørgsmålet, som harmed er lukket fra min side!

Finn Kier-Hansen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-08-04 13:12

Jeg kan harmed ikke se at du har lukket spørgsmålet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-08-04 13:12

..og du kunne ikke finde på at give emesen de 100 point for interessen og for at få spørgsmålet lukket og dermed vist at der er fundet en løsning?

Godkendelse af svar
Fra : finnkier

Dato : 11-08-04 13:35

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : finnkier

Dato : 11-08-04 13:37

Jeg beklager min klodsede facon, jeg er en temmelig urutineret "Kandu"-bruger.
Men emesen har fået de 100 point, og jeg undskylder ulejligheden over for øvrige læsere og takker fordi I mindede mig om, hvordan det retteligt bør foregå!

Finn Kier-Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-08-04 14:15

Jeg er ked af ikke at kunne hjælpe dig - men glad for at du fik det løst.